Σε συνεργασία με
GR / EUR
Καταχωρήστε το κατάλυμά σας
Λογαριασμός
Βοήθεια
Οικοδεσπότες
Επισκέπτες
Οικοδεσπότες
Επισκέπτες
Οικοδεσπότες
Κέντρο βοήθειας
Θέματα
Διαχείριση των Καταχωρήσεών σας
Διαχείριση των Καταχωρήσεών σας
Αγκαλιάζοντας τη συμπερίληψη στη φιλοξενία: Καλωσορίζοντας επισκέπτες από όλους τα υπόβαθρα
Πώς μπορώ να ρυθμίσω ένα iCal/sync για να συνδέσω το ημερολόγιό μου με άλλες πλατφόρμες;
Πώς μπορώ να ζητήσω μια φωτογράφιση με την Holidu μόλις το κατάλυμα μου είναι διαθέσιμο;
Πλεονεκτήματα της απευθείας κράτησης
Aυτές ειναι οι παροχές για τις οποίες οι επισκέπτες ρωτούν περισσότερο την Εξυπηρέτηση Πελατών μας πριν από την κράτηση
Ποιες είναι οι ευθύνες του οικοδεσπότη;
Πώς μπορώ να ενημερώσω ή να επεξεργαστώ τις πληροφορίες της καταχώρισής μου;
Πώς μπορώ να αλλάξω την πολιτική ακύρωσής μου;
Πώς μπορώ να αφαιρέσω μόνιμα την περιουσία μου;
Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στις κρατήσεις μου;
Πώς μπορώ να επεξεργαστώ την περιγραφή του ακινήτου μου;
Τι θα πρέπει να περιλαμβάνεται στην περιγραφή της ιδιοκτησίας μου;
Πώς μπορώ να ενημερώσω τις φωτογραφίες της ιδιοκτησίας μου;
Πώς μπορώ να προσθέσω/διαγράψω ένα χειροκίνητο μπλοκ ημερολογίου;
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την ιστοσελίδα του ιδιοκτήτη σπιτιού μου;
Πώς μπορώ να προσθέσω/διαγράψω ένα μπλοκ ημερολογίου iCal;
Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε τους συνεργάτες σας;
Πού μπορώ να βρω τη λίστα των Καναλιών Διανομής;
Πώς μπορώ να επεξεργαστώ τη διεύθυνση;
Πώς να συλλέξετε μια εγγύηση ασφαλείας
Γιατί υπάρχουν ημερομηνίες με κόκκινο χρώμα στο ημερολόγιό μου;
Κανάλι Διανομής: Check24 – Πώς Λειτουργεί;
Αποφυγή Υπερκρατήσεων: Βασικές Συμβουλές για τους Φιλοξενούμενους του Holidu
Κανάλι διανομής: HomeToGo - Πώς λειτουργεί;
Σύνδεση Feratel Deskline με Holidu
Πού μπορώ να βρω τη λίστα των Καναλιών Διανομής; (Γαλλικές Ιδιότητες)
Τι είναι η συγχρονισμένη iCal;