Συχνές ερωτήσεις

Οικοδεσπότες · Πρόσθετες Πληροφορίες

Αγκαλιάζοντας τη συμπερίληψη στη φιλοξενία: Καλωσορίζοντας επισκέπτες από όλους τα υπόβαθρα

Το γεγονός ότι ανοίγετε το κατάλυμα σας σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο είναι μια θεμελιώδης πτυχή της φιλοξενίας. Η συμπερίληψη παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία, διασφαλίζοντας ότι κάθε επισκέπτης θα αισθάνεται ευπρόσδεκτος και πολύτιμος, ανεξάρτητα από το υπόβαθρό του. Η δημιουργία ενός ζεστού, άνετου περιβάλλοντος για επισκέπτες από διαφορετικές κουλτούρες και κοινωνικά στρώματα είναι το κλειδί για να είστε ένας σπουδαίος οικοδεσπότης. Στη Holidu, πιστεύουμε ακράδαντα ότι κάθε φιλοξενούμενος αξίζει να αντιμετωπίζεται με σεβασμό, χωρίς προκαταλήψεις ή διακρίσεις, ανεξάρτητα από την ηλικία, την ταυτότητα φύλου, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, την εθνικότητα, τη σωματική ικανότητα, τη φυλή ή τη θρησκεία. Μια ασφαλής, φιλόξενη ατμόσφαιρα είναι απαραίτητη για να βοηθήσουμε τους επισκέπτες να αισθάνονται άνετα. Διαβεβαιώνοντας τους επισκέπτες ότι οι ίδιοι και οι αγαπημένοι τους -είτε ταξιδεύουν ως ζευγάρια, οικογένειες ή φίλοι- θα γίνουν θερμά δεκτοί, δημιουργείτε μια πραγματικά εμπλουτισμένη εμπειρία. Αυτή η δέσμευση ευθυγραμμίζεται απόλυτα με την αποστολή της Holidu να παρέχει εξαιρετικές εμπειρίες διακοπών για όλους - χωρίς αμφιβολίες και γεμάτες χαρά.  Συμβουλές για να κάνετε τους καλεσμένους σας να νιώσουν ευπρόσδεκτοι Αξιοποίηση της άμεσης κράτησης για συμμετοχικότητα. Η λειτουργία άμεσης κράτησης του Holidu επιτρέπει στους επισκέπτες να κάνουν κράτηση χωρίς προηγούμενη έγκριση, σηματοδοτώντας ότι είστε ανοιχτοί στη φιλοξενία οποιουδήποτε πληροί τα κριτήριά σας. Προωθεί ένα φιλόξενο περιβάλλον από την αρχή. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στα οφέλη των άμεσων κρατήσεων.       2 .   Περιγράψτε ξεκάθαρα τις δυνατότητες προσβασιμότητας του καταλύματος σας       Εάν το κατάλυμά σας διαθέτει χαρακτηριστικά με δυνατότητες     προσβασιμότητας, είναι        σημαντικό να τα περιγράψετε με ακρίβεια στην καταχώρισή σας. Σκεφτείτε να συμπεριλάβετε λεπτομέρειες όπως: Φαρδιές πόρτες (τουλάχιστον 80 cm) Πρόσβαση χωρίς σκαλοπάτια στο κατάλυμα και σε όλους τους εσωτερικούς χώρους. Πρόσβαση με ασανσέρ Τουαλέτα με χειρολαβές Ανυψωμένη τουαλέτα και προσαρμοσμένη μπανιέρα/μπανιέρα με καρέκλα μπάνιου Χαμηλωμένος νιπτήρας μπάνιου Καλώδιο έκτακτης ανάγκης στο μπάνιο Μπάνιο με κύκλο στροφής 1,5 μέτρου Ντουζιέρα Roll-in, ντους με χειρολαβές και καρέκλα ντους       3. Εάν το κατάλυμά σας περιλαμβάνει μερικά από αυτά τα χαρακτηριστικά, θα επισημανθεί ως κατάλληλο για αναπηρικά αμαξίδια, διευκολύνοντας τους επισκέπτες με ειδικές ανάγκες προσβασιμότητας να βρουν και να κάνουν κράτηση στο κατάλυμά σας. Μπορείτε να ενημερώσετε αυτές τις παροχές μεταβαίνοντας στην ενότητα Παροχές > Προσβασιμότητα. 4. Φιλοξενία επισκεπτών με ζώα υπηρεσίαςΗ Holidu είναι μια εταιρεία που υπερηφανεύεται για τη συμπερίληψη. Ζητάμε από όλους τους οικοδεσπότες να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες που χρειάζονται ζώο υπηρεσίας, τηρώντας τους νόμους για τα ζώα υπηρεσίας στην ΕΕ. Τα υπηρεσιακά κατοικίδια δεν θεωρούνται κατοικίδια ζώα, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να επιτρέπονται στο κατάλυμα, είτε η καταχώρησή σας είναι φιλική προς τα κατοικίδια ζώα είτε όχι. Η μη αποδοχή τους θα μπορούσε να θεωρηθεί διάκριση. Για περισσότερες λεπτομερείς πληροφορίες, ανατρέξτε στο άρθρο μας σχετικά με τα ζώα υπηρεσίας. 5. Σεβασμός στην ιδιωτικότητα των επισκεπτώνΜόλις οι επισκέπτες κάνουν check in, είναι σημαντικό να βρείτε τη σωστή ισορροπία μεταξύ του να τους κάνετε να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι και να σέβεστε την ιδιωτική τους ζωή. Αποφύγετε να επισκέπτεστε το κατάλυμα άσκοπα, αλλά καταστήστε σαφές ότι είστε διαθέσιμοι να τους βοηθήσετε σε περίπτωση που χρειαστούν οτιδήποτε. Αυτό συμβάλλει στη δημιουργία ενός άνετου και χωρίς άγχος περιβάλλοντος γι' αυτούς. Προάγοντας μια συμπεριληπτική, με σεβασμό και φιλόξενη ατμόσφαιρα, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι επισκέπτες σας θα έχουν μια αξέχαστη διαμονή, ενώ παράλληλα θα συμβάλλετε σε μια πιο ανοιχτή και αποδεκτή παγκόσμια κοινότητα ταξιδιωτών.
Οικοδεσπότες · Ο Λογαριασμός σας

Σας παρουσιάζουμε το Πρόγραμμα Holidu Star Host: Ξεχωρίστε και Λάμψτε!

Οι επισκέπτες που αναζητούν την ιδανική ενοικίαση διακοπών θέλουν κάτι περισσότερο από έναν απλό χώρο διαμονής – επιθυμούν μια αξιόπιστη και άνετη εμπειρία. Στην Holidu, κατανοούμε πόσο σημαντικό είναι να χτίζουμε αυτή την εμπιστοσύνη. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε το Πρόγραμμα Star Host, σχεδιασμένο να βοηθά τους κορυφαίους οικοδεσπότες μας να ξεχωρίζουν και να προσφέρουν στους επισκέπτες την αυτοπεποίθηση που χρειάζονται για να κάνουν την κράτησή τους χωρίς δεύτερη σκέψη. Το πρόγραμμα αυτό αναδεικνύει τους εξαιρετικούς οικοδεσπότες που ξεπερνούν τις προσδοκίες, εξασφαλίζοντας ότι κάθε διαμονή προσφέρει μια θετική και αξέχαστη εμπειρία. Με το σήμα Star Host, οι επισκέπτες μπορούν εύκολα να εντοπίζουν τις ιδιοκτησίες που πληρούν υψηλά πρότυπα ποιότητας και εξυπηρέτησης, προσφέροντάς τους την εμπιστοσύνη που χρειάζονται για μια ξέγνοιαστη κράτηση και διακοπές γεμάτες χαρά. Το Πρόγραμμα Star Host αποτελεί μια αποκλειστική πρωτοβουλία αναγνώρισης που τιμά και ανταμείβει τους κορυφαίους οικοδεσπότες της Holidu. Αναδεικνύοντας ιδιοκτησίες με εξαιρετική εξυπηρέτηση και αξιοπιστία, το πρόγραμμα ενισχύει την εμπιστοσύνη των επισκεπτών στις επιλογές τους, ενώ παράλληλα εμπνέει τους οικοδεσπότες να διατηρούν υψηλά πρότυπα φιλοξενίας. Πώς Λειτουργεί; Κάθε οικοδεσπότης στην Holidu αξιολογείται αυτόματα σε μηνιαία βάση. Εάν πληροίτε τα κριτήρια του Star Host, θα αποκτήσετε το σήμα και θα επωφεληθείτε από όλα τα προνόμια που το συνοδεύουν. Για να αποκτήσετε το σήμα Star Host, πρέπει να έχετε πραγματοποιήσει περισσότερες από 5 κρατήσεις τους τελευταίους 12 μήνες, να έχετε λάβει τουλάχιστον 3 κριτικές με μέσο όρο βαθμολογίας άνω του 90 (σε κλίμακα από 100) και να μην έχετε ακυρώσεις λόγω σφάλματος του οικοδεσπότη ή περιστατικά υπερκράτησης (overbooking) κατά το ίδιο διάστημα. Αυτά τα κριτήρια διασφαλίζουν την κορυφαία ποιότητα και αξιοπιστία που απαιτείται για να ξεχωρίσετε. Αξιολογώντας την κατάσταση των Star Host σε μηνιαία βάση, διασφαλίζουμε ότι όλοι οι κάτοχοι του σήματος διατηρούν τα υψηλότερα πρότυπα. Συνεχίστε να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση και θα συνεχίσετε να διαπρέπετε ως Star Host. Γιατί να Γίνετε Star Host; Η ένταξη στο πρόγραμμα Star Host δεν ωφελεί μόνο τους επισκέπτες σας, αλλά βελτιώνει και την εμπειρία σας ως οικοδεσπότης. Ορίστε τα οφέλη που θα αποκομίσετε: 1. Αυξημένη Εμπιστοσύνη από τους ΕπισκέπτεςΛάβετε το σήμα Star Host στην πλατφόρμα κρατήσεων Holidu. Το σήμα Star Host αποτελεί ένδειξη αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης, δίνοντας στους ταξιδιώτες την σιγουριά να κάνουν την κράτησή τους χωρίς δεύτερες σκέψεις. 2. Αυξημένη ΟρατότηταΗ ιδιοκτησία σας θα ξεχωρίσει στα αποτελέσματα αναζητήσεων, καθιστώντας την πιο εύκολη επιλογή για τους επισκέπτες σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Επιπλέον, θα υπάρχει ένα ειδικό φίλτρο για τους Star Hosts στις πλατφόρμες της Holidu, επιτρέποντας στους επισκέπτες να εντοπίζουν γρήγορα τις ιδιοκτησίες που φέρουν το σήμα Star Host. 3. Αναγνώριση για την ΑριστείαΗ δέσμευσή σας στη φιλοξενία θα αναγνωριστεί, ενθαρρύνοντάς σας να συνεχίσετε να διατηρείτε τα υψηλά πρότυπα. 4. Δυνατότητα για Αυξημένα ΈσοδαΗ αυξημένη ορατότητα και η εμπιστοσύνη των επισκεπτών μπορεί να οδηγήσουν σε περισσότερες κρατήσεις, βοηθώντας σας να μεγιστοποιήσετε τις δυνατότητες κέρδους της ιδιοκτησίας σας. Τι Ακολουθεί για τους Star Hosts; Αν και το πρόγραμμα περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή το σήμα Star Host, εργαζόμαστε ενεργά για να προσθέσουμε περισσότερα οφέλη και αποκλειστικές ευκαιρίες για να ανταμείψουμε ακόμα περισσότερο τις προσπάθειές σας. Μείνετε συντονισμένοι για ενημερώσεις καθώς το πρόγραμμα εξελίσσεται για να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερα οφέλη!Το Πρόγραμμα Star Host της Holidu είναι περισσότερο από ένα σήμα – είναι ο τρόπος μας να αναδείξουμε τις εξαιρετικές προσπάθειες των καλύτερων οικοδεσποτών μας και να βοηθήσουμε τους επισκέπτες να βρουν τις αξιόπιστες εμπειρίες διακοπών που τους αξίζουν.Γινόμενοι Star Host, δεν βελτιώνετε μόνο τη φήμη της ιδιοκτησίας σας, αλλά παίζετε και έναν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ενός φιλόξενου και αξιόπιστου περιβάλλοντος για τους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο. Πρόσθετοι Πόροι Η ένταξή σας στο πρόγραμμα Star Host της Holidu είναι η ευκαιρία σας να ξεχωρίσετε, να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες και να αναγνωριστείτε για την εξαιρετική σας εξυπηρέτηση. Για να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε και να διατηρήσετε την κατάσταση Star Host, δημιουργήσαμε μια σειρά από οδηγούς γεμάτους με πρακτικές συμβουλές και βέλτιστες πρακτικές: Πώς να αποκτήσετε εξαιρετικές κριτικές από τους επισκέπτες: Μάθετε πώς να παρέχετε αξέχαστες διαμονές που κάνουν τους επισκέπτες να αφήνουν θετικά σχόλια. Πώς να αποφεύγετε το overbooking: Ανακαλύψτε πώς να βελτιστοποιήσετε τη διαχείριση της ιδιοκτησίας σας και να αποτρέψετε τις συγκρούσεις κρατήσεων. Πώς να δημιουργείτε γρήγορα κρατήσεις με εκπτώσεις: Χρησιμοποιήστε στρατηγικές προωθήσεων για να ενισχύσετε τις κρατήσεις σας και να πληροίτε γρήγορα τα κριτήρια του Star Host. Με αυτούς τους πόρους και εργαλεία, είστε έτοιμοι να ενταχθείτε στις τάξεις των πιο αξιόπιστων και αναγνωρισμένων οικοδεσποτών της Holidu. Ξεκινήστε σήμερα και αφήστε την ιδιοκτησία σας να λάμψει!
Οικοδεσπότες · Ο Λογαριασμός σας

Πώς να συνδέσετε το ακίνητό σας με την AVS (Γερμανία)

Εάν χρησιμοποιείτε την εφαρμογή για κινητά, βεβαιωθείτε ότι έχετε εγκαταστήσει την τελευταία έκδοση. Στη συνέχεια, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα: Μεταβείτε στην ενότητα «Λογαριασμός» στην εφαρμογή και επιλέξτε το κουμπί «Διαμόρφωση» στην ενότητα «Ηλεκτρονική καταχώρηση επισκεπτών».  Θα δείτε τη λίστα με τα ακίνητά σας. Κάντε κλικ στο κουμπί «Διαμόρφωση» δίπλα στο ακίνητο που θέλετε να συνδέσετε με το AVS.       Συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα. Σιγουρευτείτε ότι η μπάρα με την επιλογή «Ενεργοποίηση αυτόματης αποστολής προς την αρμόδια αρχή» είναι ενεργοποιημένη και βεβαιωθείτε ότι έχει επιλεγεί το AVS. Συμπληρώστε την υπόλοιπη φόρμα με τα AVS - διαπιστευτήριά σας. Αν δε γνωρίζετε πώς να βρείτε τα AVS - διαπιστευτήριά, κάντε κλικ στο «Πού να βρείτε αυτά τα διαπιστευτήρια». 4.Κάντε κλικ στην επιλογή «Επικύρωση». 5. Εάν δεν εμφανιστεί κανένα μήνυμα σφάλματος, το ακίνητό σας έχει συνδεθεί επιτυχώς με το AVS. 6. Μετακινηθείτε προς τα κάτω στη σελίδα. Μπορείτε τώρα να ρυθμίσετε τα όνοματα κατηγοριών των επισκεπτών. Οι επισκέπτες θα βλέπουν και θα μπορούν να επιλέγουν αυτές τις κατηγορίες κατά το online check-in.   7. Σύρετε και ενεργοποιήστε την κάρτα επισκεπτών αν θέλετε να προσφέρετε κάρτες επισκεπτών στους καλεσμένους σας. 8. Κάντε κλικ στη «Αποθήκευση αλλαγών». 9. Κλείστε το αναδυόμενο παράθυρο. Στη συνέχεια, θα δείτε ότι η σύνδεση είναι «Ενεργή». Σχετικά άρθρα: FAQ Συχνές ερωτήσεις σχετικά με την ηλεκτρονική καταχώρηση επισκεπτών 
Οικοδεσπότες · Κριτικές

Απαντώντας σε κριτικές για κρατήσεις από την Booking.com & Airbnb

Booking.com & Airbnb Εργαλείο απάντησης κριτικής μέσω του λογαριασμού σας στη Holidu Αυτή η λειτουργία σας επιτρέπει να απαντήσετε απευθείας σε κριτικές επισκεπτών που αφήνονται στην πλατφόρμα της Booking.com & Airbnb. Είτε θέλετε να εκφράσετε την ευγνωμοσύνη σας για τη διαμονή τους είτε να αντιμετωπίσετε τυχόν ανησυχίες, οι απαντήσεις σας δείχνουν ότι εκτιμάτε και λαμβάνετε υπόψη τα σχόλιά τους. Η ενασχόληση με τους επισκέπτες με αυτόν τον τρόπο μπορεί να ενισχύσει την ικανοποίησή τους και να αυξήσει τις πιθανότητες μελλοντικών κρατήσεων.   Βασικά χαρακτηριστικά Ειδοποιήσεις μέσω email: Θα λαμβάνετε ένα email κάθε φορά που ένας επισκέπτης αφήνει μια κριτική. Άμεση ανταπόκριση : Χρησιμοποιήστε τον λογαριασμό σας στη Holidu για να γράψετε την απάντησή σας. Χρήσιμα σχόλια : Το σύστημα ελέγχει αν η απάντησή σας καλύπτει τους προβληματισμούς του επισκέπτη. Τελική κριτική : Εξετάζουμε την απάντησή σας για να βεβαιωθούμε ότι πληροί τα πρότυπα ποιότητας μας πριν δημοσιευτεί. Πώς λειτουργεί Βήμα 1: Λαμβάνετε ειδοποίηση μέσω email Όταν ένας επισκέπτης αφήνει μια κριτική στην Booking.com, θα σας στείλουμε ένα email με τις λεπτομέρειες και έναν σύνδεσμο για να απαντήσετε. Βήμα 2: Μεταβείτε στον λογαριασμό σας Κάντε κλικ στο κουμπί «Απάντηση στον επισκέπτη σας» στο email. Αυτό θα σας μεταφέρει απευθείας στον λογαριασμό σας στη Holidu, όπου μπορείτε να γράψετε την απάντησή σας. Βήμα 3: Γράψτε και υποβάλετε την απάντησή σας Γράψτε την απάντησή σας: Ευχαριστήστε τον επισκέπτη, αναγνωρίστε τα σχόλιά του και αντιμετωπίστε τυχόν ανησυχίες που ανέφερε. Έλεγχος συστήματος: Το σύστημα θα εξετάσει την απάντησή σας και θα σας ενημερώσει αν χρειάζονται αλλαγές. Υποβολή: Αν η απάντησή σας είναι έτοιμη, υποβάλετέ τη. Αν όχι, θα σας ζητηθεί να κάνετε προσαρμογές. Χρήσιμες συμβουλές πριν καταχωρίσετε την απάντησή σας. Ευχαριστείτε τον επισκέπτη: Ξεκινήστε ευχαριστώντας τον επισκέπτη για τη διαμονή του και για τον χρόνο που αφιέρωσε να γράψει τα σχόλιά του. Αντιμετωπίστε τα ζητήματα: Δείξτε κατανόηση και προσανατολιστείτε στη λύση. Να θυμάστε ότι την απάντησή σας θα τη διαβάσουν όλοι οι μελλοντικοί πιθανοί επισκέπτες και αυτοί είναι που πρέπει να καθησυχάσετε και να δείξετε επαγγελματισμό απέναντι τους, όταν απαντάτε σε έναν επισκέπτη που μπορεί να αντιμετώπισε προβλήματα κατά τη διάρκεια της διαμονής του. Δείξτε στους μελλοντικούς επισκέπτες σας ότι νοιάζεστε, πραγματοποιήστε βελτιώσεις και αφουγκραστείτε τις ανησυχίες. Μείνετε ευγενικοί: Κρατήστε την απάντησή σας φιλική και θετική, ακόμη και αν τα σχόλια είναι αρνητικά. Μην εμπλακείτε σε υποδείξεις ή κλιμάκωση. Προωθήστε τον επαγγελματισμό και δείξτε την κατανόησή σας. Πιθανά σενάρια και πώς να αντιδράσετε Η προσεκτική διαχείριση στις κριτικές των επισκεπτών είναι απαραίτητη όχι μόνο για την αντιμετώπιση συγκεκριμένων ανησυχιών αλλά και για τη διαβεβαίωση των μελλοντικών επισκεπτών σχετικά με τη δέσμευσή σας στην ποιότητα. Ακολουθούν ορισμένα σενάρια και προτεινόμενες απαντήσεις που πρέπει να έχετε κατά νου. Θυμηθείτε να ευχαριστήσετε τον επισκέπτη, να ανταποκριθείτε άμεσα την ανησυχία του, να είστε ειλικρινείς και να διατηρήσετε έναν φιλόξενο τόνο. Ο επισκέπτης επικρίνει την καθαριότητα ή την άνεση Η άνεση μπορεί να είναι μια υποκειμενική εμπειρία. Δείξτε κατανόηση και αν έχουν γίνει πρόσφατες αναβαθμίσεις, ενημερώστε τους επισκέπτες. Παράδειγμα απάντησης: "Λυπούμαστε για τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίσατε με την καθαριότητα ή την άνεση κατά τη διάρκεια της διαμονής σας. Πραγματοποιούμε τακτικές επιθεωρήσεις και πρόσφατα αναβαθμίσαμε το [συγκεκριμένο στοιχείο]. Σας ευχαριστούμε που μας το γνωστοποιήσατε, καθώς η άνεση των επισκεπτών είναι πάντα προτεραιότητά μας». Ο επισκέπτης αναφέρει περιορισμένες ανέσεις Χρησιμοποιήστε αυτή την ευκαιρία για να διαβεβαιώσετε τους επισκέπτες για τις συνεχιζόμενες βελτιώσεις που βελτιώνουν την εμπειρία τους. Παράδειγμα απάντησης: "Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας σχετικά με τις ανέσεις. Εργαζόμαστε ενεργά για τη βελτίωση των παροχών μας και καλωσορίζουμε πάντα προτάσεις ώστε να κάνουμε τη διαμονή κάθε επισκέπτη ακόμα πιο ευχάριστη."   Ο επισκέπτης επισημαίνει ότι η περιγραφή ή οι εικόνες ήταν παραπλανητικές Χρησιμοποιήστε αυτό το σχόλιο ως ευκαιρία για να αναθεωρήσετε και να ενημερώσετε την περιγραφή του ακινήτου, διασφαλίζοντας ότι οι μελλοντικοί επισκέπτες θα έχουν ακριβείς πληροφορίες. Ευχαριστήστε τον επισκέπτη για τη συνεισφορά του και διαβεβαιώστε τον ότι τα σχόλιά του θα βοηθήσουν στη βελτίωση της καταχώρισης. Παράδειγμα απάντησης: "Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας σχετικά με την περιγραφή και τις φωτογραφίες του ακινήτου. Δεσμευόμαστε να παρέχουμε ακριβείς πληροφορίες και τα σχόλιά σας μας ώθησαν να αναθεωρήσουμε και να ενημερώσουμε την καταχώρισή μας για να διασφαλίσουμε τη σαφήνεια. Εκτιμούμε τα σχόλιά σας, καθώς μας βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία για όλους τους επισκέπτες».   Συχνές ερωτήσεις (FAQ) 1. Θα αλλάξει η απάντησή μου; Ναι, ενδέχεται να κάνουμε μικρές διορθώσεις για να διασφαλίσουμε ότι είναι σαφής και επαγγελματική, αλλά το κύριο μήνυμα θα παραμείνει το ίδιο. 2. Τι γίνεται αν η απάντησή μου χρειάζεται περισσότερη δουλειά; Το σύστημα θα σας ενημερώσει εάν χρειάζονται βελτιώσεις. Μπορείτε να ενημερώσετε την απάντησή σας ή να την υποβάλετε ως έχει, αλλά είναι καλύτερο να καλύψετε όλες τις ανησυχίες του επισκέπτη. Λάβετε υπόψη σας ότι, αφού υποβληθεί, δεν μπορεί να επεξεργαστεί. 3. Μπορώ να δω την απάντησή μου μετά τη δημοσίευσή της; Ναι, μπορείτε να ελέγξετε την απάντησή σας στη σελίδα του καταλύματός σας στην Booking.com μετά τη δημοσίευσή της. 4. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να εμφανιστεί η απάντησή μου; Αφού ελέγξουμε την απάντησή σας, συνήθως τίθεται σε δημοσίευση εντός λίγων ωρών. Ωστόσο, για την Booking.com, η διαδικασία δημοσίευσης μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο, μερικές φορές έως και μερικές ημέρες, καθώς ακολουθούν τις δικές τους εσωτερικές διαδικασίες. 5. Μπορώ να αλλάξω την απάντησή μου μετά τη δημοσίευσή της; Όχι, αφού δημοσιευτεί μια απάντηση, δεν μπορεί να αλλάξει. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει ξανά το μήνυμά σας πριν το υποβάλετε για να βεβαιωθείτε ότι λέει ακριβώς αυτό που θέλετε. 6. Μπορώ να απαντήσω σε μια κριτική στη δική μου γλώσσα;Ναι, οι οικοδεσπότες μπορούν να απαντήσουν στις κριτικές στη γλώσσα που αισθάνονται πιο άνετα. Το σύστημα θα εντοπίσει αυτόματα την προτιμώμενη γλώσσα του επισκέπτη και θα μεταφράσει την απάντηση πριν τη δημοσίευση.7. Πόσο χρόνο έχω για να απαντήσω σε μια κριτική;Οι οικοδεσπότες έχουν έως και 14 ημέρες για να απαντήσουν σε μια κριτική. Μετά από αυτή την περίοδο, δεν θα είναι δυνατή η υποβολή απάντησης.  
Οικοδεσπότες · Τιμές, Χρεώσεις & Ελάχιστη Διαμονή

Πώς μπορώ να δημιουργήσω μια νέα τουριστική περίοδο;

Η δημιουργία μιας νέας σεζόν στον λογαριασμό σας μπορεί να γίνει εύκολα με μερικά απλά βήματα.  1.Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και επιλέξτε το κατάλυμα στο οποίο θέλετε να δημιουργήσετε μια νέα τουριστική περίοδο σε περίπτωση που έχετε περισσότερα από ένα. 2.Στην αριστερή πλευρά στην ενότητα "Ρύθμιση παραμέτρων" μετακινηθείτε προς τα κάτω και κάντε κλικ στην επιλογή "Τιμολόγηση". 3.Κάντε κλικ στο "προσθήκη τιμών". 4.Θα εμφανιστεί ένα αναδυόμενο παράθυρο. Στο ημερολόγιο, μπορείτε να επιλέξετε την "ημερομηνία έναρξης" της σεζόν κάνοντας κλικ στην ημέρα και να ρολάρετε έως ότου θέλετε να τελειώσει αυτή η σεζόν κάνοντας κλικ στην ημέρα για την "ημερομηνία λήξης". 5.Όταν έχετε επιλέξει τις ημερομηνίες τις νέας τουριστικής περιόδου, κάντε κλικ στο "Επιβεβαίωση ημερομηνιών". 6.Μπορείτε να επιλέξετε να ονομάσετε τη νέα σεζόν που έχετε προσθέσει, καθώς και να τροποποιήσετε τις ημερομηνίες που έχετε επιλέξει, εάν χρειάζεται, κάνοντας κλικ στο "Επεξεργασία". 7.Πληκτρολογήστε την ημερήσια σας τιμή στο πλαίσιο που εμφανίζεται.Σημειώστε ότι η τιμή που εισάγετε εδώ δεν είναι το καθαρό ποσό που θα λάβετε, το κέρδος της διαμορφωμένης τιμής θα εμφανιστεί παρακάτω μόλις εισαχθεί η τιμή. 8.Επιλέξτε αν θέλετε να ορίσετε ξεχωριστή ημερήσια τιμή για τα Σαββατοκύριακα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. 9.Επιλέξτε τον ελάχιστο αριθμό διανυκτερεύσεων για αυτή την περίοδο. 10.Επιλέξτε τις ημέρες check-in και check-out. Συνιστούμε να επιλέξετε όλες τις ημέρες για να δώσετε στους επισκέπτες τη μέγιστη δυνατή ευελιξία, επιτρέποντάς τους να κάνουν check in και check out οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας. 11.Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "Δημιουργία τουριστικής περιόδου" Η νέα σας σεζόν είναι πλέον έτοιμη για κράτηση από τους επισκέπτες. Σχετικό άρθρο:   Πώς μπορώ να τροποποιήσω τις τιμές μου
Οικοδεσπότες · Κρατήσεις

Πολιτικές επιστροφής χρημάτων της Airbnb

Εάν η Airbnb είναι ένα από τα κανάλια διανομής σας, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε περισσότερα για τις πολιτικές επιστροφής χρημάτων της.  Η ομάδα της Airbnb διασφαλίζει ότι όλη η εμπειρία της κράτησης κυλάει όσο το δυνατόν πιο ομαλά, τόσο για τον επισκέπτη όσο και για τον οικοδεσπότη. Για το λόγο αυτό έχουν δημιουργήσει μια βασική πολιτική φιλοξενίας, την οποία συμφωνείτε να ακολουθήσετε διαφημιζόμενοι στις πλατφόρμες τους.  Μπορείτε να διαβάσετε την πρότυπη πολιτική φιλοξενίας εδώ. Λάβετε υπόψη ότι η παραβίαση αυτής της πολιτικής μπορεί να οδηγήσει σε ακύρωση κράτησης από τους επισκέπτες, αξιώσεις αποζημίωσης ή ακόμη και αναστολή της καταχώρισης από την Airbnb. https://www.airbnb.gr/help/article/2868?_set_bev_on_new_domain=1706621602_NDI0MjdmMGMzOTZi Για μια λίστα με τα συνήθη παράπονα των επισκεπτών, μπορείτε να ανατρέξετε σε αυτό το άρθρο  Τα πιο συνηθισμένα παράπονα επισκεπτών και πως να τα αντιμετωπίσετε Να γνωρίζετε ότι όταν οι επισκέπτες αναφέρουν ένα ζήτημα στην Airbnb, η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της μπορεί να καθορίσει εάν πρέπει να εκδοθεί επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με την πολιτική της.  Το ποσό της επιστροφής εξαρτάται από τη σοβαρότητα του ζητήματος και τον αντίκτυπο στη διαμονή του επισκέπτη. Συνιστάται στους επισκέπτες να επικοινωνούν πάντα πρώτα με τον οικοδεσπότη για οποιοδήποτε ζήτημα που μπορεί να επιλυθεί γρήγορα. Εάν ο Οικοδεσπότης δεν ανταποκρίνεται ή δεν προσφέρει άμεση λύση, ο φιλοξενούμενος μπορεί να εμπλέξει την Airbnb στην υπόθεση.  Όταν η Airbnb επιστρέφει τα χρήματα στον επισκέπτη, προσαρμόζει και τη δική μας πληρωμή. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να εισπράξουμε το αντίστοιχο ποσό από εσάς. Συνήθως θα σας ζητήσουμε να προβείτε σε τραπεζικό έμβασμα. Ως πάροχος καταλύματος, είστε υπεύθυνοι για την αντιμετώπιση τυχόν απαιτήσεων που σχετίζονται με θέματα ιδιοκτησίας. Καταλαβαίνουμε ότι αυτό μπορεί να μην είναι ευχάριστο για εσάς. Στη Holidu θέλουμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή υποστήριξη. Θα αμφισβητήσουμε ευχαρίστως την απόφαση της Airbnb, όποτε είναι δυνατόν, και θα ζητήσουμε κάθε σχετική απόδειξη από εσάς για να υποστηρίξουμε τη διεκδίκηση. Να είστε σίγουροι ότι η εξυπηρέτηση πελατών μας θα προσπαθήσει να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να σας υποστηρίξει σε οποιαδήποτε διαφωνία με την Airbnb.   Εκτιμούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας.

Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;

Λάβετε βοήθεια

Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Ένας χαμογελαστός άντρας κάθεται σε μια κουζίνα χρησιμοποιώντας έναν φορητό υπολογιστή. Φαίνεται χαρούμενος και χαλαρός.