Πότε και πώς χρεώνεται η αμοιβή ένταξης;
Η διαδικασία ένταξης αναφέρεται στα βήματα που εμπλέκονται στην καταχώριση μιας ιδιοκτησίας στην πλατφόρμα και στη ρύθμιση των απαραίτητων εργαλείων για τη διαχείριση των κρατήσεων αποτελεσματικά. Αυτή η διαδικασία βοηθά τους οικοδεσπότες να κατανοήσουν πώς να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Holidu και να προετοιμάσουν τις ιδιοκτησίες τους για ενοικίαση.
Η χρέωση ένταξης αφαιρείται από την πληρωμή της πρώτης σας κράτησης. Χρεώνεται σε επίπεδο ιδιοκτησίας, πράγμα που σημαίνει ότι ισχύει ακόμη και αν η κράτηση ακυρωθεί.
Εάν έχετε πολλές ιδιοκτησίες, η χρέωση επιβάλλεται για κάθε μία. Το ποσό θα αφαιρεθεί πριν σας στείλουμε την πληρωμή για την κράτηση, και θα δημιουργηθεί ένα ξεχωριστό τιμολόγιο για τη χρέωση ένταξης. Μπορείτε να βρείτε αυτό το τιμολόγιο στην ενότητα "Τιμολόγια" σας.
Στη Holidu, εργαζόμαστε με μια "έννοια ισορροπίας". Αυτό σημαίνει ότι αν μια κράτηση με ήδη επεξεργασμένη πληρωμή ακυρωθεί, δεν χρειάζεται να μας επιστρέψετε τα χρήματα. Αντίθετα, θα αφαιρέσουμε το ποσό από την επόμενη κράτησή σας, και η χρέωση ένταξης θα παραμείνει σε ισχύ μέχρι να μπορέσουμε να την αφαιρέσουμε από άλλη κράτηση.
Δεν είστε σίγουροι αν ισχύει η χρέωση ένταξης για εσάς;
Για να ελέγξετε αν ισχύει η χρέωση ένταξης για τον λογαριασμό σας στη Holidu, παρακαλώ ακολουθήστε αυτά τα βήματα:
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στη Holidu: Συνδεθείτε για οικοδεσπότες .
- Μεταβείτε στην ενότητα Περισσότερα στην επάνω δεξιά γωνία.
- Κάντε κλικ στον Λογαριασμό και στη συνέχεια κατεβείτε στο κάτω μέρος της σελίδας όπου θα βρείτε τη Συμφωνία σας με τη Holidu.
- Κάντε κλικ στο κουμπί Λήψη δίπλα στη Συμφωνία σας με τη Holidu.
Ελπίζουμε να βρείτε αυτόν τον οδηγό χρήσιμο και κατανοητό. Σας ευχαριστούμε που είστε ένας πολύτιμος οικοδεσπότης
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας