Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την υποστήριξη της Holidu Homes;
Αν έχετε ήδη κάνει κράτηση σε κάποιο κατάλυμα, θα πρέπει να έχετε λάβει ένα email με όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τον πάροχο καταλύματος. Ο πάροχος καταλύματος είναι το άτομο που διαχειρίζεται το κατάλυμα και θα είναι εκεί για να σας καλωσορίσει όταν φτάσετε. Θα σας παρέχει επίσης όλα όσα χρειάζεστε κατά τη διάρκεια της διαμονή σας.
Μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας του οικοδεσπότη σας στην ενότητα “Ο Οικοδεσπότης σας” στο email επιβεβαίωσης.
Αν δεν έχετε λάβει τις λεπτομέρειες της κράτησής σας ή αν η ημερομηνία άφιξής σας πλησιάζει, παρακαλούμε, επικοινωνήστε απευθείας με τον οικοδεσπότη σας χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που παρέχονται. Αν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας παρακάτω, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας