Γιατί δεν έλαβα την επιβεβαίωση κράτησής μου για μια ανακατευθυνόμενη κράτηση μέσω του Holidu Portal;
Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει το email επιβεβαίωσης της κράτησής σας, μην ανησυχείτε. Αυτά είναι όσα πρέπει να γνωρίζετε:
- Χρονικό Διάστημα Επιβεβαίωσης: Μπορεί να χρειαστούν 1 με 2 εργάσιμες ημέρες έως ότου να επιβεβαιωθεί η κράτηση. Παρακαλούμε, όπως περιμένετε να παρέλθει το διάστημα αυτό προτού προχωρήσετε σε περαιτέρω ενέργειες.
- Κρατήσεις Ανακατεύθυνσης: Εάν ανακατευθυνθήκατε σε κάποιον συνεργαζόμενο πάροχο και ολοκληρώσατε την κράτησή σας απευθείας μαζί του, θα λάβετε το email επιβεβαίωσης εξ ολοκλήρου από τον συνεργάτη. Βεβαιωθείτε πάντα ότι έχετε ελέγξει και τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει το email του.
- Χρειάζεστε Περαιτέρω Βοήθεια; Αν έχουν περάσει 48 ώρες χωρίς να έχετε λάβει καμία επιβεβαίωση, παρακαλούμε, όπως επικοινωνήσετε απευθείας με τον πάροχο.
Ακολουθώντας τις παραπάνω οδηγίες, τυχόν προβλήματα σχετικά με την επιβεβαίωση της κράτησής σας θα επιλυθούν άμεσα και αποτελεσματικά.
Απάντησε αυτό το άρθρο στην ερώτησή σας;
Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας αν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε απορίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας