Γενικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας και χρήσης

Προκαταρκτική παρατήρηση

Η Holidu GmbH, Riesstraße 24, 80992 Μόναχο, Γερμανία στο εξής αναφερόμενη ως Holidu προσφέρει στους χρήστες της τη δυνατότητα να αναζητούν και να συγκρίνουν παγκοσμίως τουριστικά καταλύματα, όπως διαμερίσματα διακοπών, εξοχικές κατοικίες και δωμάτια ξενοδοχείων στο εξής αναφερόμενα ως καταλύματα, καθώς και άλλες συναφείς υπηρεσίες στο εξής αναφερόμενες ως καταλύματα και υπηρεσίες στο εξής αναφερόμενες από κοινού ως υπηρεσίες από τρίτους παρόχους στο εξής αναφερόμενους ως τρίτοι πάροχοι και μετά την προώθηση στον τρίτο πάροχο - εάν είναι απαραίτητο μέσω εξωτερικής πύλης - να ρωτήσουν ή να κάνουν απευθείας κράτηση στο εξής αναφερόμενες ως υπηρεσίες. Η Holidu προσφέρει επίσης στους χρήστες της τη δυνατότητα να υποβάλουν δεσμευτικό αίτημα για υπηρεσίες απευθείας από τη Holidu, εφεξής αναφερόμενο ως "κράτηση εξπρές". Ως χρήστης νοείται κάθε πρόσωπο που επισκέπτεται ή χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα της Holidu ή πραγματοποιεί κράτηση άμεσα ή έμμεσα μέσω της ιστοσελίδας της Holidu.

Πίνακας περιεχομένων

Γενικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας και χρήσης

1. Πεδίο εφαρμογής, Γενικοί όροι και προϋποθέσεις τρίτων παρόχων, Γλώσσα σύμβασης, Τροποποίηση των ΓΟΣ

2. Χρήση του ιστότοπου, λογαριασμός χρήστη, πεδίο εφαρμογής των υπηρεσιών

3. Ερωτήσεις κράτησης, σύναψη σύμβασης

4. Σημειώσεις σχετικά με τους όρους πληρωμής

5. Χορήγηση δικαιωμάτων χρήσης, απαλλαγή

6. Χρήση του δικτυακού τόπου

7. Επανακράτηση, ακύρωση υπηρεσιών

8. Προστασία δεδομένων

9. Εγγύηση, ευθύνη

10. Τελικές διατάξεις, επιλογή δικαίου, τόπος δικαιοδοσίας

Customer information on the conclusion of distance selling contracts

11. Ταυτότητα του παρόχου (διαχειριστής ιστότοπου και ενδιάμεση υπηρεσία)

12. Κατάταξη

13. Ταυτότητα του τρίτου παρόχου (καταλύματα και υπηρεσίες)

14. Βασικά χαρακτηριστικά της υπηρεσίας μας (υπηρεσία διαμεσολάβησης) και των υπηρεσιών του τρίτου παρόχου (διαμονή και υπηρεσίες)

15. Σύναψη σύμβασης

16. Τιμές

17. Τρόποι πληρωμής

18. Εγγύηση

19. Γλώσσα σύμβασης

20. Ηλεκτρονική επίλυση διαφορών

Πολιτική περιεχομένου

Πολιτική περιεχομένου


Γενικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας και χρήσης

1. Πεδίο εφαρμογής, Γενικοί όροι και προϋποθέσεις τρίτων παρόχων, Γλώσσα σύμβασης, Τροποποίηση των ΓΟΣ

1.1 Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Επιχειρήσεων και Χρήσης, εφεξής "ΓΟΠ", ισχύουν για όλες τις υπηρεσίες που η Holidu θέτει στη διάθεση του Χρήστη άμεσα ή έμμεσα μέσω του Διαδικτύου, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω τηλεφώνου, ανεξάρτητα από το ποια domains www.holidu.com/de/at κ.λπ. ή εφαρμογές μαζί, εφεξής "ιστοσελίδα", χρησιμοποιεί ο Χρήστης για να αποκτήσει πρόσβαση στις υπηρεσίες της Holidu.

1.2 Ισχύουν αποκλειστικά οι ΓΟΠ- οι προ-διατυπωμένοι όροι και προϋποθέσεις του Χρήστη που αποκλίνουν από τους παρόντες ΓΟΠ δεν γίνονται μέρος της σύμβασης, ακόμη και αν η Holidu τους γνωρίζει, εκτός εάν η Holidu συμφωνεί ρητά και εγγράφως με την ισχύ τους.

1.3 Οι παρόντες ΓΟΠ ισχύουν ανεξάρτητα από τις διατάξεις, τους κανονισμούς και τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις στους οποίους ο εκάστοτε τρίτος πάροχος μπορεί να βασίσει τη συμβατική σχέση με τον χρήστη και τους οποίους ο χρήστης μπορεί να πρέπει να αποδεχθεί στην εξωτερική πύλη του τρίτου παρόχου πριν από την κράτηση. Είναι αποκλειστική ευθύνη του χρήστη να αποθηκεύσει ή να διασφαλίσει με άλλο τρόπο για τους δικούς του σκοπούς τους όρους, τους κανονισμούς και τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις του τρίτου παρόχου ή της εξωτερικής πύλης που χρησιμοποιεί ο τρίτος πάροχος μέσω της οποίας πραγματοποιεί την κράτηση, κατά περίπτωση. Η Holidu δεν έχει καμία επιρροή στους όρους, κανονισμούς και προϋποθέσεις του τρίτου παρόχου.

1.4 Η γλώσσα της σύμβασης είναι η ελληνική.

1.5 Η Holidu θα ενημερώνει τον Χρήστη με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο 6 εβδομάδες πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος των νέων ή τροποποιημένων ΓΟΠ σχετικά με την αλλαγή σε ημερομηνία που θα καθοριστεί. Εάν οι προτεινόμενες αλλαγές στους Γ&Δ είναι ουσιώδεις, η Holidu θα ζητήσει από τον Χρήστη να συμφωνήσει ρητά με τους τροποποιημένους Γ&Δ εντός καθορισμένης προθεσμίας. Σημαντικές αλλαγές είναι ιδίως οι αλλαγές όσον αφορά τις ρήτρες 2, 3. Σε περίπτωση i επουσιωδών αλλαγών στους ΓΟΠ που δεν επηρεάζουν ουσιώδεις διατάξεις, ιδίως διατάξεις που καθορίζουν τη φύση και το πεδίο εφαρμογής των υπηρεσιών που παρέχει η Holidu, καθώς και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τους ΓΟΠ, ή που αλλάζουν μόνο δευτερεύουσες λεπτομέρειες των ΓΟΠ, όπως συνδέσμους ή ορθογραφικά λάθη που δεν απαιτούνται από το νόμο, ή ii αλλαγών που απαιτούνται από το νόμο, τελεσίδικη δικαστική απόφαση ή δεσμευτική εντολή αρμόδιας αρχής, η συνέχιση της χρήσης της Ιστοσελίδας και των υπηρεσιών της μετά την ημερομηνία κατά την οποία τίθενται σε ισχύ οι προβλεπόμενες αλλαγές θεωρείται ότι συνιστά συναίνεση στους τροποποιημένους ΓΟΠ. Σε αυτή την περίπτωση, η Holidu θα ενημερώνει επίσης τον Χρήστη στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανακοίνωσης σχετικά με το δικαίωμα απόρριψης των προτεινόμενων αλλαγών, το χρονικό πλαίσιο της πιθανής απόρριψης και το δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβαση με την Holidu χωρίς επιβάρυνση ανά πάσα στιγμή πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος των προτεινόμενων αλλαγών. Οι τροποποιημένοι όροι και προϋποθέσεις θα είναι επίσης διαθέσιμοι ως νέο, επικαιροποιημένο κείμενο σύμβασης στη διεύθυνση https://www.holidu.gr/gtc.

2. Χρήση του ιστότοπου, λογαριασμός χρήστη, πεδίο εφαρμογής των υπηρεσιών

2.1 Γενικά

2.1.1 Η Holidu δεν χρεώνει τον Χρήστη για τη χρήση της Ιστοσελίδας.

2.1.2 Ωστόσο, η Holidu παρέχει τις υπηρεσίες της αποκλειστικά σε χρήστες για προσωπική χρήση. Η προσωπική χρήση δεν περιλαμβάνει ρητά την προσωρινή χρήση του καταλύματος για οικιακούς σκοπούς.

2.1.3 Η Holidu θα απενεργοποιήσει ή θα περιορίσει προσωρινά την πρόσβαση στον Ιστότοπο για λόγους συντήρησης ή για άλλους σκοπούς και θα ενημερώσει σχετικά τον Χρήστη κατά την πρόσβαση στη σελίδα. Οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα αδιάλειπτης διαθεσιμότητας του Ιστότοπου.

2.2 Λογαριασμός χρήστη

2.2.1 Για τη χρήση ορισμένων λειτουργιών, ιδίως για την ανανεωμένη πρόσβαση σε σχετικές πληροφορίες μετά την πραγματοποίηση μιας κράτησης, όπως ιδίως για την αποθήκευση της επιβεβαίωσης της κράτησης ή για τη δυνατότητα αποθήκευσης του καταλύματος σε μια λίστα αγαπημένων για μεταγενέστερη πρόσβαση, απαιτείται η δημιουργία λογαριασμού χρήστη.

2.2.2 Ένας λογαριασμός χρήστη μπορεί να δημιουργηθεί με την προσωπική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με το προσωπικό προφίλ ενός κοινωνικού δικτύου, π.χ. Facebook ή Google.

2.2.3 Κατά την εγγραφή μέσω ενός κοινωνικού δικτύου ή μέσω της Google, ο λογαριασμός χρήστη δημιουργείται με τα δεδομένα που διαβιβάζονται από το κοινωνικό δίκτυο ή τη Google. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό μπορείτε να βρείτε στην πολιτική απορρήτου https://www.holidu.gr/privacy.

2.2.4 Ο χρήστης είναι υπεύθυνος για την ακρίβεια και την πληρότητα των προσωπικών πληροφοριών που παρέχει. Ο χρήστης είναι υπεύθυνος έναντι της Holidu καθώς και έναντι τρίτων, ιδίως του τρίτου παρόχου, για τη χρήση του λογαριασμού χρήστη του. Ως εκ τούτου, ο χρήστης υποχρεούται να χειρίζεται εμπιστευτικά τα δεδομένα του λογαριασμού χρήστη και δεν μπορεί να τα διαθέσει σε τρίτους. Ο χρήστης υποχρεούται να ενημερώνει αμέσως την Holidu για οποιαδήποτε γνώση ή υποψία μη εξουσιοδοτημένης χρήσης του λογαριασμού χρήστη του.

2.2.5 Ο λογαριασμός χρήστη μπορεί να είναι προσβάσιμος από οποιαδήποτε τερματική συσκευή, π.χ. υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο. Για το σκοπό αυτό, ο χρήστης λαμβάνει έναν προσωπικό σύνδεσμο σύνδεσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μπορεί να χρησιμοποιήσει το προσωπικό προφίλ της Google ή ένα κοινωνικό δίκτυο που χρησιμοποιείται για την εγγραφή για να συνδεθεί.

2.2.6 Η Holidu διατηρεί το δικαίωμα να μπλοκάρει προσωρινά τους λογαριασμούς των χρηστών, να τους διαγράψει αμετάκλητα ή να λάβει άλλα απαραίτητα μέτρα, ιδίως προειδοποιήσεις, εάν ο χρήστης παραβιάζει υπαίτια νομικές διατάξεις, δικαιώματα τρίτων, όπως ιδίως δικαιώματα σε ονόματα, πνευματικά δικαιώματα και εμπορικά σήματα ή τους παρόντες ΓΟΣ ή επιδιώκει δόλιες προθέσεις - εικονικά δικαιώματα κατοικίας. Οι συμβάσεις που έχουν ήδη συναφθεί δεν θίγονται από τα προαναφερθέντα μέτρα.

2.2.7 Η διαγραφή ενός λογαριασμού χρήστη μπορεί να ξεκινήσει από τον χρήστη με την αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο service@holidu.com.

2.3 Χρήση του δικτυακού τόπου ως πύλης αναζήτησης πληροφοριών και κρατήσεων

2.3.1 Ο Χρήστης έχει τη δυνατότητα να αναζητήσει υπηρεσίες από τρίτους παρόχους στον Ιστότοπο βάσει παραμέτρων που επιλέγει ο ίδιος και να ανακτήσει λεπτομερέστερες πληροφορίες σχετικά με το κατάλυμα που έχει επιλέξει, ιδίως για χαρακτηριστικά όπως ο εξοπλισμός, η τοποθεσία, η εξωτερική θέα, η αξιολόγηση των πελατών, η τιμή, η διαθεσιμότητα κ.λπ.

2.3.2 Οι υπηρεσίες που επιλέγονται από τον Χρήστη μπορούν (i) να ζητηθούν ή/και να γίνει κράτηση απευθείας σε εξωτερική πύλη του τρίτου παρόχου, αφού προωθηθούν σε αυτήν- σε αυτές τις περιπτώσεις, η Holidu αναλαμβάνει αποκλειστικά την τεχνική προώθηση των πληροφοριών που διαβιβάζει ο Χρήστης και του αιτήματος κράτησης στην εξωτερική πύλη του τρίτου παρόχου ή απευθείας στον τρίτο πάροχο, ή (ii) να ζητηθούν δεσμευτικά στον ιστότοπο της Holidu με ρητή κράτηση.

2.3.3 Σε μεμονωμένες περιπτώσεις και κατόπιν αιτήματος, η ομάδα της Holidu θα υποστηρίξει τον χρήστη στη χρήση της λειτουργίας αναζήτησης μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ωστόσο, ο χρήστης δεν έχει καμία αντίστοιχη αξίωση σε αυτό.

3. Ερωτήσεις κράτησης, σύναψη σύμβασης

3.1 Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει τις υπηρεσίες που επιθυμεί χωρίς υποχρέωση από τις προσφορές που παρουσιάζονται από τους τρίτους παρόχους.

3.2 Ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει τη λειτουργία αναζήτησης που παρέχεται για το σκοπό αυτό, με την οποία ζητείται ο επιθυμητός προορισμός, οι ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης και ο αριθμός των επισκεπτών. Εάν ο χρήστης κάνει κλικ στο κουμπί Αναζήτηση, εμφανίζονται τα αποτελέσματα που ανταποκρίνονται στα κριτήρια αναζήτησής του.

3.3 Ο χρήστης μπορεί να προσαρμόσει τα κριτήρια αναζήτησης ανά πάσα στιγμή κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο κριτήριο αναζήτησης στην επικεφαλίδα του ιστότοπου και στη συνέχεια στο κουμπί που είναι ορατό παρακάτω, το οποίο οδηγεί στην εφαρμογή των κριτηρίων αναζήτησης.

3.4 Κάνοντας κλικ στο κουμπί της προσφοράς, ο χρήστης μεταφέρεται στην επιθυμητή προσφορά.

3.5 Εάν η κράτηση πραγματοποιείται απευθείας μέσω της εξωτερικής πύλης του τρίτου παρόχου, ο χρήστης μεταφέρεται στον ιστότοπο του τρίτου παρόχου κάνοντας κλικ στο κουμπί της προσφοράς. Η διαδικασία κράτησης βασίζεται στις πληροφορίες που παρέχει ο τρίτος πάροχος.

3.6 Εάν η κράτηση πραγματοποιείται ως κράτηση εξπρές μέσω του ιστότοπου Holidu, η διαδικασία κράτησης έχει ως εξής:

3.6.1 Κάνοντας κλικ στο κουμπί της προσφοράς, ο χρήστης μεταβαίνει σε μια υποσελίδα. Σε αυτή την υποσελίδα, παρουσιάζονται συνοπτικά τα βασικά χαρακτηριστικά της αντίστοιχης υπηρεσίας του τρίτου παρόχου. Στο σημείο αυτό, ο χρήστης ενημερώνεται, μεταξύ άλλων, για τα διαθέσιμα μέσα πληρωμής και τη διαθεσιμότητα της προσφοράς.

3.6.2 Κάνοντας κλικ στο κουμπί που υποδεικνύει τη συνέχιση της διαδικασίας κράτησης, ο χρήστης συνεχίζει τη διαδικασία κράτησης. Στη συνέχεια, ο χρήστης καλείται να παράσχει τις πληροφορίες που απαιτούνται για την κράτηση, ιδίως το όνομα και το επώνυμο, την οδό και τον αριθμό κατοικίας, τον ταχυδρομικό κώδικα, την πόλη, τη χώρα, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό τηλεφώνου. Ο χρήστης υποχρεούται να παρέχει αληθείς και πλήρεις πληροφορίες. Σε αυτό το σημείο, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα - εφόσον προσφέρεται - να προσαρμόσει μεμονωμένα τον αριθμό των ατόμων που ταξιδεύουν. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να κάνει κράτηση σε αυτό το σημείο για ξεχωριστά αμειβόμενες υπηρεσίες, εφόσον οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται από τον αντίστοιχο τρίτο πάροχο. Εάν εσφαλμένες πληροφορίες στη φόρμα κράτησης οδηγήσουν σε σφάλματα στην κράτηση ή στη σύμβαση με τον τρίτο πάροχο και εάν αυτό έχει ως αποτέλεσμα κόστος ή πρόσθετες δαπάνες για τη Holidu (π.χ. κόστος ακύρωσης), η Holidu δικαιούται να απαιτήσει αποζημίωση από τον χρήστη στο βαθμό που ο χρήστης ευθύνεται για τις εσφαλμένες πληροφορίες.

3.6.3 Κάνοντας κλικ στο κουμπί που αναφέρεται στις τελευταίες πληροφορίες που απαιτούνται για τη σύναψη της σύμβασης, ο χρήστης συνεχίζει τη διαδικασία κράτησης. Στην επόμενη υποσελίδα παρατίθενται εκ νέου τα βασικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών του τρίτου παρόχου.

3.6.4 Κάτω από την επισκόπηση της κράτησης, η Holidu παραπέμπει στην ισχύ των ΓΟΠ και των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων του εκάστοτε τρίτου παρόχου. Κάνοντας κλικ στο κουμπί Κράτηση με πληρωμή, ο χρήστης αποδέχεται τους ΓΟΣ και τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις του αντίστοιχου τρίτου παρόχου και επιβεβαιώνει ότι έχει διαβάσει και κατανοήσει τις πληροφορίες ακύρωσης και τις πληροφορίες προστασίας δεδομένων. Ο χρήστης μπορεί να εκτυπώσει ή να αποθηκεύσει αυτά τα έγγραφα.

3.6.5 Κάνοντας κλικ στο κουμπί Κράτηση με υποχρέωση πληρωμής, ο χρήστης αναθέτει στη Holidu να κανονίσει την παροχή μιας υπηρεσίας από τρίτο πάροχο. Η Holidu δεν προσφέρει τις υπηρεσίες στο όνομά της, αλλά στο όνομα και για λογαριασμό του αντίστοιχου τρίτου παρόχου.

3.6.6 Ταυτόχρονα, ο χρήστης υποβάλλει δεσμευτική προσφορά κράτησης των επιλεγμένων υπηρεσιών στον τρίτο πάροχο που αναφέρεται στη σελίδα επισκόπησης, κάνοντας κλικ στο κουμπί Κράτηση με υποχρέωση πληρωμής. Μέχρι να αποσταλεί η φόρμα κράτησης, ο χρήστης μπορεί να διορθώσει την επιλογή του ή τα δεδομένα που εισήγαγε ή να ακυρώσει εξ ολοκλήρου τη διαδικασία χρησιμοποιώντας τις συνήθεις λειτουργίες της τερματικής συσκευής ή του προγράμματος περιήγησης που χρησιμοποιεί (π.χ. λειτουργία επιστροφής). Εάν ο Χρήστης επιβεβαιώσει το κουμπί Κράτηση με υποχρέωση πληρωμής, η Holidu θα διαβιβάσει το αίτημα κράτησης του Χρήστη στον Τρίτο Πάροχο και θα επιβεβαιώσει την επιτυχή διαβίβαση του αιτήματος κράτησης στον Τρίτο Πάροχο στον Χρήστη αμέσως με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (επιβεβαίωση του αιτήματος κράτησης). Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης περιέχει και πάλι τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις της Holidu, συμπεριλαμβανομένων των αναφορών στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις του Τρίτου Παρόχου, καθώς και την πληροφορία ότι η σύμβαση για τις υπηρεσίες που έχετε κάνει κράτηση συνάπτεται αποκλειστικά με τον Τρίτο Πάροχο. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης δεν οδηγεί ακόμη στη σύναψη σύμβασης μεταξύ του χρήστη και του τρίτου παρόχου. Οι αντίστοιχες δηλώσεις αποδοχής ή απόρριψης εκδίδονται από τον τρίτο πάροχο χωριστά και απευθείας στον χρήστη. Ο χρήστης μπορεί να βρει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό στον αντίστοιχο πάροχο τρίτου μέρους.

3.6.7 Όταν γίνεται μια προσφορά, το κείμενο της σύμβασης αποθηκεύεται από τη Holidu σύμφωνα με την προστασία των δεδομένων για τους σκοπούς της επεξεργασίας της σύμβασης ( αποθήκευση κειμένου σύμβασης ). Ο χρήστης μπορεί να εκτυπώσει το κείμενο της σύμβασης πριν από την ολοκλήρωση της διαδικασίας κράτησης, χρησιμοποιώντας τη λειτουργία εκτύπωσης του προγράμματος περιήγησής του στο τελευταίο βήμα της κράτησης.

3.7 Όσον αφορά την κράτηση υπηρεσιών, η σύμβαση συνάπτεται αποκλειστικά μεταξύ του τρίτου παρόχου και του χρήστη. Η Holidu δεν αποτελεί μέρος αυτής της συμβατικής σχέσης και δεν παρέχει η ίδια καμία υπηρεσία στον χρήστη.

3.8 Ο τρίτος πάροχος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος έναντι του χρήστη για την ορθή εκτέλεση μιας διαμεσολαβούμενης υπηρεσίας, ανεξάρτητα από τη νομική της φύση. Όλα τα δικαιώματα σε σχέση με την κράτηση που πραγματοποιεί ο χρήστης θα ασκούνται απευθείας κατά του τρίτου παρόχου ως συμβατικού εταίρου και όχι κατά της Holidu. Αυτό ισχύει επίσης για τα νομικά υφιστάμενα δικαιώματα ή τα δικαιώματα που εκούσια παραχωρούνται από τον Τρίτο Πάροχο, όπως τα δικαιώματα ανάκλησης και υπαναχώρησης ή άλλες δηλώσεις σχετικά με τη συμβατική σχέση ή τη σχέση παροχής υπηρεσιών του Χρήστη με τον Τρίτο Πάροχο (π.χ. ειδοποιήσεις ελαττωμάτων).

3.9 Εφόσον η Holidu δεν έχει αναλάβει αντίστοιχη συμβατική υποχρέωση με ρητή συμφωνία με τον Χρήστη, η Holidu δεν ευθύνεται για τη σύναψη της σύμβασης με τον τρίτο πάροχο που έχει υποδείξει ο Χρήστης στην αίτηση κράτησης.

4. Σημειώσεις σχετικά με τους όρους πληρωμής

Η πληρωμή για τις υπηρεσίες που έχουν κανονιστεί μπορεί να γίνει με οποιονδήποτε τρόπο προσφέρει ο τρίτος πάροχος, τόσο στην περίπτωση ρητής κράτησης όσο και στην περίπτωση προώθησης σε εξωτερική πύλη τρίτου παρόχου. Οι επιμέρους όροι πληρωμής (π.χ. τυχόν τέλη που βαρύνουν τον χρήστη για την επιλογή ορισμένων μέσων πληρωμής, τυχόν οφειλόμενη προκαταβολή, ημερομηνίες λήξης κ.λπ.) θα εμφανίζονται στον χρήστη κατά τη διαδικασία κράτησης στον ιστότοπο ή στην εξωτερική πύλη του τρίτου παρόχου ή, το αργότερο, θα αναφέρονται στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης του τρίτου παρόχου. Ανάλογα με την υπηρεσία που έχετε κλείσει, η πληρωμή θα εισπράττεται από τον αντίστοιχο τρίτο πάροχο ή από έναν πάροχο υπηρεσιών που χρησιμοποιείται από τον τρίτο πάροχο για την είσπραξη οφειλών, π.χ. Paypal, σύμφωνα με τους όρους πληρωμής που ισχύουν κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης.

5. Χορήγηση δικαιωμάτων χρήσης, απαλλαγή

5.1 Τα αποκλειστικά δικαιώματα χρήσης του ιστότοπου και του προστατευόμενου περιεχομένου (π.χ. φωτογραφίες, γραφικά, περιγραφές) που είναι προσβάσιμα μέσω του ιστότοπου ανήκουν γενικά στην Holidu ή, κατά περίπτωση, στους τρίτους παρόχους. Ειδικότερα, ο χρήστης δεν δικαιούται να τροποποιεί, να αντιγράφει, να διανέμει, να μεταβιβάζει, να εκχωρεί, να πωλεί, να εκμεταλλεύεται, να προβάλλει, να εκτελεί δημοσίως, να αναπαράγει, να δημοσιεύει, να παραχωρεί άδεια χρήσης ή να τροποποιεί οποιεσδήποτε πληροφορίες, φωτογραφίες, βίντεο, γραφικά, σχέδια, λογισμικό, προϊόντα ή υπηρεσίες στις οποίες μπορεί να έχει πρόσβαση ή να προβάλλει μέσω του δικτυακού τόπου.

5.2 Κατά παρέκκλιση από την παράγραφο 1, ο χρήστης επιτρέπεται να μεταφορτώνει, να προβάλλει και να εκτυπώνει μεμονωμένα περιεχόμενα του δικτυακού τόπου αποκλειστικά για προσωπικούς, μη εμπορικούς σκοπούς (π.χ. τεκμηρίωση των στοιχείων/αποδεικτικών στοιχείων του τρίτου παρόχου).

5.3 Ο χρήστης δεν πρέπει να παρέχει μέσω του δικτυακού τόπου πληροφορίες, δεδομένα και περιεχόμενο (όπως εικόνες, κείμενα) που παραβιάζουν τα δικαιώματα τρίτων - όπως δικαιώματα σε ονόματα, πνευματικά δικαιώματα και εμπορικά σήματα - ή παραβιάζουν την ισχύουσα νομοθεσία.

5.4 Ο χρήστης αποζημιώνει ήδη από τώρα την Holidu από όλες τις απαιτήσεις τρίτων που θα εγερθεί κατά της Holidu σε σχέση με την άσκηση των συμβατικών δικαιωμάτων. Περιλαμβάνονται ιδίως επίσης τυχόν αξιώσεις για παραβιάσεις πνευματικών δικαιωμάτων και εμπορικών σημάτων, καθώς και τυχόν αξιώσεις, ευθύνες, ζημίες, απώλειες και έξοδα που μπορεί να προκύψουν σε σχέση με: (i) παραβίαση των παρόντων ΓΟΠ από τον Χρήστη, (ii) ακατάλληλη χρήση του Ιστοτόπου, (iii) διαμονή σε κατάλυμα, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, τυχόν τραυματισμών, απωλειών ή ζημιών οποιουδήποτε είδους που προκύπτουν σε σχέση ή ως αποτέλεσμα της διαμονής αυτής, (iv) παραβίαση νόμων, κανονισμών ή δικαιωμάτων τρίτων, όπως κανονισμοί προστασίας δεδομένων. Αυτή η υποχρέωση αποζημίωσης ισχύει μόνο εάν και στο βαθμό που οι αξιώσεις, οι ευθύνες, οι ζημίες, οι απώλειες και τα έξοδα προκλήθηκαν από την υπαίτια παραβίαση συμβατικής υποχρέωσης του Χρήστη.

5.5 Ο χρήστης οφείλει να ενημερώνει τη Holidu χωρίς καθυστέρηση για οποιαδήποτε βλάβη των δικαιωμάτων που αποτελούν αντικείμενο της σύμβασης. Η Holidu έχει το δικαίωμα να λάβει τα κατάλληλα μέτρα για να αμυνθεί έναντι αξιώσεων τρίτων ή να ασκήσει τα δικαιώματά της. Η αποζημίωση περιλαμβάνει επίσης την επιστροφή των εύλογων δαπανών στις οποίες υποβλήθηκε η Holidu ως αποτέλεσμα νομικής αγωγής/άμυνας.

6. Χρήση του δικτυακού τόπου

6.1 Ο χρήστης υποχρεούται να χρησιμοποιεί τον ιστότοπο αποκλειστικά για προσωπική, μη εμπορική χρήση και ιδίως να μην χρησιμοποιεί προγράμματα ή λειτουργίες για την αυτόματη δημιουργία προβολών σελίδων ή περιεχομένου στον ιστότοπο ή για την αυτόματη αντιγραφή περιεχομένου από τον ιστότοπο.Επιπλέον, ο χρήστης δεν θα παρέχει οποιοδήποτε περιεχόμενο και πληροφορίες μέσω του δικτυακού τόπου που είναι

  • αποτελούν διαφήμιση μεταμφιεσμένη σε αξιολόγηση,
  • δεν είναι αντικειμενικές, εισάγουν διακρίσεις ή είναι σκόπιμα αναληθείς,
  • δεν υπάρχει αναφορά σε κατάλυμα ή υπηρεσία στον ιστότοπο,
  • είναι ανήθικα, προσβλητικά ή πορνογραφικά,
  • περιέχουν ιούς, Trojans ή άλλο κακόβουλο λογισμικό,
  • είναι επιχειρηματικές ενέργειες που αποτελούν αδικαιολόγητη ενόχληση για τους άλλους χρήστες (π.χ. με τη μορφή αλυσιδωτών επιστολών, ερευνών, SPAM).

7. Επανακράτηση, ακύρωση υπηρεσιών

7.1 Οι δυνατότητες επανακράτησης και ακύρωσης υπηρεσιών που έχουν ήδη κρατηθεί, καθώς και τα τυχόν έξοδα που προκύπτουν σχετικά, αναφέρονται στα έγγραφα της σύμβασης ή στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις του εκάστοτε τρίτου παρόχου. Η Holidu δεν έχει καμία επιρροή στους όρους των τρίτων παρόχων.

7.2 Η Holidu δεν δικαιούται ούτε υποχρεούται να αποδεχθεί αιτήματα ακύρωσης ή επανακράτησης ή άλλες δηλώσεις που πρέπει να γίνουν στον Τρίτο Πάροχο ως συμβατικό εταίρο. Για να μην τεθεί σε κίνδυνο η έγκαιρη παράδοση, οι χρήστες υποχρεούνται να διαβιβάζουν τις αντίστοιχες δηλώσεις απευθείας στον τρίτο πάροχο.

8. Προστασία δεδομένων

Οποιαδήποτε επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα πραγματοποιείται σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων της ΕΕ ( DS-GVO ) στην έκδοση που ισχύει από τις 25 Μαΐου 2018 και ιδίως με τις νομοθετικές διατάξεις περί προστασίας δεδομένων του Ομοσπονδιακού Νόμου περί Προστασίας Δεδομένων (BDSG). Για τη σύναψη της σύμβασης είναι απαραίτητο ο χρήστης να παράσχει τα προσωπικά του δεδομένα, τα οποία στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθούν για την επεξεργασία της κράτησης. Τα υποχρεωτικά δεδομένα που απαιτούνται για την επεξεργασία των συμβάσεων επισημαίνονται χωριστά, ενώ τα υπόλοιπα δεδομένα είναι προαιρετικά. Η Holidu επεξεργάζεται τα δεδομένα που παρέχονται για τη διεκπεραίωση της κράτησης. Για το σκοπό αυτό, τα δεδομένα πληρωμής μπορούν να διαβιβαστούν στην τράπεζα της Holidu. Η νομική βάση γι' αυτό είναι το άρθρο 6 παράγραφος 1 σημείο 1 στοιχείο β) DS-GVO. Οι λεπτομερείς διατάξεις για την προστασία των δεδομένων μπορούν επίσης να αναζητηθούν στη διεύθυνση https://www.holidu.gr/privacy. Αυτές περιέχουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο χειρισμού των δεδομένων. Αυτές περιέχουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο χειρισμού των προσωπικών δεδομένων, τον τρόπο προστασίας τους και τα δικαιώματα που έχει ο πελάτης εν προκειμένω.

9. Εγγύηση, ευθύνη

9.1 Ο χρήστης δικαιούται όλα τα νόμιμα δικαιώματα εγγύησης.

9.2 Αποκλείονται οι αξιώσεις του Χρήστη κατά της Holidu για αποζημίωση. Εξαιρούνται από τον αποκλεισμό οι αξιώσεις αποζημίωσης του Χρήστη που απορρέουν από βλάβη της ζωής, του σώματος, της υγείας ή από παραβίαση ουσιωδών συμβατικών υποχρεώσεων (βασικές υποχρεώσεις), καθώς και η ευθύνη για άλλες ζημίες που βασίζονται σε εκ προθέσεως ή βαριάς αμέλειας παράβαση καθήκοντος από την Holidu ή τους πληρεξουσίους της. Ουσιώδεις συμβατικές υποχρεώσεις είναι οι υποχρεώσεις των οποίων η εκπλήρωση είναι ουσιώδης για την καλή εκτέλεση της σύμβασης και στην εκπλήρωση των οποίων ο συμβαλλόμενος μπορεί να βασιστεί τακτικά.

Η Holidu δεν δικαιούται ούτε υποχρεούται να δέχεται ειδοποιήσεις για ελαττώματα εάν αυτές αφορούν την εκτέλεση της σύμβασης από τον τρίτο πάροχο. Τέτοιες κοινοποιήσεις ελαττωμάτων ή καταγγελιών πρέπει να γίνονται απευθείας στον τρίτο πάροχο ή στους επιτόπιους υπεύθυνους επικοινωνίας του και υπόκεινται στις δικές τους νομικές ή συμβατικές διατάξεις.

9.3 Σε περίπτωση παραβίασης των ουσιωδών συμβατικών υποχρεώσεων, η Holidu ευθύνεται μόνο για την προβλεπόμενη ζημία που είναι τυπική για τη σύμβαση, εάν η ζημία αυτή προκλήθηκε από απλή αμέλεια, εκτός εάν οι αξιώσεις αποζημίωσης του Χρήστη βασίζονται σε βλάβη της ζωής, του σώματος ή της υγείας. Οι αξιώσεις αποζημίωσης του Χρήστη που βασίζονται σε αξιώσεις συμβατικής ποινής από τους συμβατικούς εταίρους του Χρήστη, ιδίως τρίτους παρόχους, δεν είναι σε καμία περίπτωση προβλέψιμες για την Holidu ούτε τυπικές για τη σύμβαση υπό την προαναφερθείσα έννοια.

9.4 Η ευθύνη της Holidu βάσει του νόμου περί ευθύνης για τα προϊόντα και βάσει άλλων υποχρεωτικών νομοθετικών διατάξεων περί ευθύνης, ιδίως του νόμου περί προστασίας δεδομένων, δεν επηρεάζεται από τους ανωτέρω περιορισμούς και αποκλεισμούς ευθύνης.

9.5 Στο βαθμό που η ευθύνη της Holidu αποκλείεται ή περιορίζεται, αυτό ισχύει και για την ευθύνη των υπαλλήλων, των εκπροσώπων και των αντιπροσώπων της Holidu.

9.6 οι εικόνες, οι χάρτες και τα δεδομένα θέσης που εμφανίζονται στον ιστότοπο προορίζονται μόνο ως οδηγός για την τοπική θέση του αντίστοιχου καταλύματος. Μόνο οι πληροφορίες που περιέχονται κατά τη διαδικασία κράτησης ή στις αντίστοιχες επιβεβαιώσεις κράτησης των τρίτων παρόχων είναι έγκυρες.

10. Τελικές διατάξεις, επιλογή δικαίου, τόπος δικαιοδοσίας

10.1 Όλες οι νομικές σχέσεις μεταξύ της Holidu και του Χρήστη διέπονται αποκλειστικά από τους νόμους της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, αποκλείοντας τυχόν κανόνες σύγκρουσης νόμων του ιδιωτικού διεθνούς δικαίου. Εάν ο χρήστης είναι καταναλωτής, η πρόταση 1 εφαρμόζεται μόνο στο βαθμό που η επιλογή του δικαίου δεν υπονομεύει την προστασία των αναγκαστικών νομικών διατάξεων του κράτους στο οποίο ο χρήστης έχει τη συνήθη διαμονή του.

10.2 Εάν ο χρήστης έχει μεταφέρει τον τόπο κατοικίας ή τη συνήθη διαμονή του στο εξωτερικό ή εάν ο τόπος κατοικίας ή η συνήθης διαμονή του είναι άγνωστος κατά τον χρόνο άσκησης της αγωγής, αποκλειστικός τόπος δικαιοδοσίας για όλες τις διαφορές που προκύπτουν άμεσα ή έμμεσα από την παρούσα συμβατική σχέση είναι η έδρα της Holidu. Ωστόσο, η Holidu έχει επίσης το δικαίωμα να ασκήσει αγωγή στο γενικό τόπο δικαιοδοσίας του χρήστη. Εάν ο χρήστης είναι έμπορος και χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες για την εμπορική του δραστηριότητα, ο αποκλειστικός τόπος δικαιοδοσίας για όλες τις παρούσες και μελλοντικές αξιώσεις που απορρέουν από την επιχειρηματική σχέση, εκτός εάν ισχύει νόμιμος αποκλειστικός τόπος δικαιοδοσίας, είναι ο τόπος της επιχείρησης της Holidu.

10.3 Εάν μεμονωμένες διατάξεις των παρόντων ΓΟΠ είναι εν όλω ή εν μέρει άκυρες ή μη εκτελεστές ή εάν χάσουν αργότερα τη νομική τους ισχύ ή εκτελεστότητα, αυτό δεν επηρεάζει την ισχύ των υπόλοιπων διατάξεων. Πρέπει να βρεθεί διάταξη που να ανταποκρίνεται στην οικονομική πρόθεση της άκυρης ή ακυρωτικής διάταξης. Το ίδιο ισχύει και για τα παραθυράκια.


Κατάσταση: 10 Μαΐου 2023

Μπορείτε να δείτε την προκαταρκτική έκδοση ΕΔΩ.

Ενημέρωση των πελατών για τη σύναψη συμβάσεων εξ αποστάσεως

Η προκαταρκτική έκδοση μπορεί να προβληθεί https://www.holidu.gr/gtc.

11. Ταυτότητα του παρόχου (διαχειριστής ιστότοπου και ενδιάμεση υπηρεσία)

Ο πάροχος του δικτυακού τόπου είναι

Holidu GmbH  
Riesstrase 24,  
80992 Μόναχο  
Γερμανία

Τηλέφωνο: +49 89 120840988  
E-mail: service@holidu.com

Διαχείριση:  
Johannes Siebers, Michael Siebers

Τοπικό δικαστήριο: HRB 2123215  
Αριθμός φορολογικού μητρώου πωλήσεων (VAT ID): DE295937815

Η καταστατική έδρα της εταιρείας είναι: Μόναχο

12. Κατάταξη

Η εμφάνιση και η σειρά των αποτελεσμάτων αναζήτησης που εμφανίζονται στον ιστότοπο βασίζονται σε έναν δυναμικό, αυτοεκπαιδευόμενο αλγόριθμο και εξαρτώνται από μια σειρά διαφορετικών παραγόντων. Ένας από αυτούς τους παράγοντες είναι ο συνδυασμός των κριτηρίων αναζήτησης που εισάγουν οι χρήστες στον ιστότοπο. Αυτά τα κριτήρια αναζήτησης περιλαμβάνουν μεταβλητές όπως ο προορισμός, η τιμή, ο αριθμός των επισκεπτών και ο τύπος, οι εγκαταστάσεις και τα χαρακτηριστικά του καταλύματος. Η Holidu λαμβάνει επίσης αμοιβή από τους τρίτους παρόχους. Αυτή η αμοιβή είναι ένας άλλος παράγοντας που επηρεάζει την εμφάνιση και τη σειρά των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Η ταξινόμηση των εμφανιζόμενων προσφορών μπορεί επίσης να επηρεάζεται από τις προτιμήσεις ταξινόμησης που επιλέγουν οι χρήστες (π.χ. δημοτικότητα, καλύτερη προσφορά, βαθμολογίες) καθώς και από άλλες παραμέτρους (π.χ. κατάταξη μεταξύ παρόμοιων προσφορών, επιτυχία κρατήσεων των αντίστοιχων προσφορών, απόδοση κλικ).

13. Ταυτότητα του τρίτου παρόχου (καταλύματα και υπηρεσίες)

Πληροφορίες σχετικά με τον εκάστοτε τρίτο πάροχο μπορείτε να βρείτε στην περιοχή της επισκόπησης της προσφοράς, καθώς και στο πλαίσιο της επισκόπησης της κράτησης αμέσως πριν από τη σύναψη της σύμβασης. Για παράπονα σχετικά με τη διαμονή και τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον τρίτο πάροχο, ο χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με τα στοιχεία επικοινωνίας που παρέχονται εκεί.

14. Βασικά χαρακτηριστικά της υπηρεσίας μας (υπηρεσία διαμεσολάβησης) και των υπηρεσιών του τρίτου παρόχου (διαμονή και υπηρεσίες)

Πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες διαμεσολάβησης που πρέπει να παρέχονται από εμάς μπορείτε να βρείτε στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις μας https://www.holidu.gr/gtc.

Τα βασικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών που προσφέρει ο τρίτος πάροχος μπορεί να τα βρει ο χρήστης στην αντίστοιχη περιγραφή στον ιστότοπο.

15. Σύναψη σύμβασης

15.1 Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει το κατάλυμα ή τις υπηρεσίες που επιθυμεί χωρίς υποχρέωση από τις προσφορές που παρουσιάζονται από τους τρίτους παρόχους.

15.2 Ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει τη λειτουργία αναζήτησης που παρέχεται για το σκοπό αυτό, με την οποία ζητείται ο επιθυμητός προορισμός, οι ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης και ο αριθμός των επισκεπτών. Εάν ο χρήστης κάνει κλικ στο κουμπί "Αναζήτηση", θα εμφανιστούν τα αποτελέσματα που ανταποκρίνονται στα κριτήρια αναζήτησής του.

15.3 Ο χρήστης μπορεί να προσαρμόσει τα κριτήρια αναζήτησης ανά πάσα στιγμή κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο κριτήριο αναζήτησης στην επικεφαλίδα του ιστότοπου και στη συνέχεια στο κουμπί που είναι ορατό παρακάτω, το οποίο οδηγεί στην εφαρμογή των κριτηρίων αναζήτησης.

15.4 Κάνοντας κλικ στο κουμπί της προσφοράς, ο χρήστης μεταφέρεται στη συνέχεια στην επιθυμητή προσφορά.

15.5 Εάν η κράτηση πραγματοποιείται απευθείας μέσω της εξωτερικής πύλης του τρίτου παρόχου, θα μεταφερθείτε στον ιστότοπό του κάνοντας κλικ στο κουμπί της προσφοράς. Η διαδικασία κράτησης βασίζεται στις πληροφορίες που παρέχει ο τρίτος πάροχος.

15.6 Εάν η κράτηση πραγματοποιείται ως κράτηση εξπρές μέσω του ιστότοπου Holidu, η διαδικασία κράτησης έχει ως εξής:

15.6.1 Κάνοντας κλικ στο "κουμπί προσφοράς", ο χρήστης μεταφέρεται σε μια υποσελίδα.

Αυτή η υποσελίδα συνοψίζει τα βασικά χαρακτηριστικά της αντίστοιχης υπηρεσίας του τρίτου παρόχου. Μεταξύ άλλων, ο χρήστης ενημερώνεται για τα διαθέσιμα μέσα πληρωμής και τη διαθεσιμότητα της προσφοράς.

15.6.2 Κάνοντας κλικ στο κουμπί στο ακόλουθο παράθυρο, το οποίο υποδεικνύει τη συνέχιση της διαδικασίας κράτησης, ο χρήστης συνεχίζει τη διαδικασία κράτησης. Στη συνέχεια, ο χρήστης καλείται να παράσχει τις πληροφορίες που απαιτούνται για την κράτηση, ιδίως το όνομα και το επώνυμο, την οδό και τον αριθμό κατοικίας, τον ταχυδρομικό κώδικα, την πόλη, τη χώρα, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό τηλεφώνου. Ο χρήστης υποχρεούται να παρέχει αληθείς και πλήρεις πληροφορίες. Σε αυτό το σημείο, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα - εφόσον προσφέρεται - να προσαρμόσει μεμονωμένα τον αριθμό των ατόμων που ταξιδεύουν. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να κάνει κράτηση για ξεχωριστά αμειβόμενες υπηρεσίες σε αυτό το σημείο, εφόσον αυτές προσφέρονται από τον αντίστοιχο τρίτο πάροχο. Εάν εσφαλμένες πληροφορίες στη φόρμα κράτησης οδηγήσουν σε σφάλματα στην κράτηση ή στη σύμβαση με τον τρίτο πάροχο και εάν αυτό έχει ως αποτέλεσμα κόστος ή πρόσθετες δαπάνες για τη Holidu (π.χ. κόστος ακύρωσης), η Holidu δικαιούται να απαιτήσει αποζημίωση από τον χρήστη στο βαθμό που ο χρήστης ευθύνεται για τις εσφαλμένες πληροφορίες.

15.6.3 Κάνοντας κλικ στο κουμπί που αναφέρεται στις τελευταίες πληροφορίες που απαιτούνται για τη σύναψη της σύμβασης, ο χρήστης συνεχίζει τη διαδικασία κράτησης. Στην επόμενη υποσελίδα παρατίθενται εκ νέου τα βασικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών του τρίτου παρόχου.

15.6.4 Κάτω από την επισκόπηση της κράτησης, παραπέμπουμε στην ισχύ των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων μας καθώς και των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων του εκάστοτε τρίτου παρόχου. Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Κράτηση με υποχρέωση πληρωμής", ο χρήστης αποδέχεται τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις καθώς και τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις του αντίστοιχου τρίτου παρόχου και επιβεβαιώνει ότι έχει διαβάσει τις πληροφορίες σχετικά με την ανάκληση και τις πληροφορίες μας για την προστασία των δεδομένων.Ο χρήστης μπορεί να εκτυπώσει ή να αποθηκεύσει αυτά τα έγγραφα. Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Κράτηση με υποχρέωση πληρωμής", ο χρήστης δίνει εντολή στη Holidu να κανονίσει την παροχή μιας υπηρεσίας από τρίτο πάροχο. Η Holidu δεν προσφέρει την υπηρεσία στο δικό της όνομα, αλλά στο όνομα και για λογαριασμό του αντίστοιχου τρίτου παρόχου.

15.6.5 Ταυτόχρονα, ο χρήστης υποβάλλει δεσμευτική προσφορά κράτησης του επιλεγμένου καταλύματος ή υπηρεσίας στον τρίτο πάροχο που αναφέρεται στη σελίδα επισκόπησης, κάνοντας κλικ στο κουμπί "Κράτηση με υποχρέωση πληρωμής". Μέχρι να αποσταλεί η φόρμα κράτησης, ο χρήστης μπορεί να διορθώσει την επιλογή του ή τα δεδομένα που εισήγαγε ή να ακυρώσει εξ ολοκλήρου τη διαδικασία μέσω των συνήθων λειτουργιών της τερματικής συσκευής ή του προγράμματος περιήγησης που χρησιμοποιεί (π.χ. "Λειτουργία επιστροφής"). Εάν ο Χρήστης επιβεβαιώσει το κουμπί "Κράτηση με υποχρέωση πληρωμής", η Holidu διαβιβάζει το αίτημα κράτησης του Χρήστη στον Τρίτο Πάροχο και επιβεβαιώνει αμέσως την επιτυχή διαβίβαση του αιτήματος κράτησης στον Τρίτο Πάροχο στον Χρήστη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ("Επιβεβαίωση του αιτήματος κράτησης"). Αυτό το email επιβεβαίωσης περιέχει και πάλι τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις μας, συμπεριλαμβανομένων τυχόν παραπομπών στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις του τρίτου παρόχου, καθώς και την ειδοποίηση ότι η σύμβαση για διαμονή και υπηρεσίες συνάπτεται αποκλειστικά με τον τρίτο πάροχο. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης δεν οδηγεί ακόμη στη σύναψη σύμβασης μεταξύ του χρήστη και του τρίτου παρόχου. Οι αντίστοιχες δηλώσεις αποδοχής ή απόρριψης εκδίδονται από τον τρίτο πάροχο χωριστά και απευθείας στον χρήστη. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό μπορείτε να βρείτε στον αντίστοιχο πάροχο τρίτου μέρους.

15.7 Όταν γίνεται μια προσφορά, το κείμενο της σύμβασης αποθηκεύεται από εμάς σύμφωνα με την προστασία των δεδομένων για τους σκοπούς της επεξεργασίας της σύμβασης ("αποθήκευση κειμένου σύμβασης"). Ο χρήστης μπορεί να εκτυπώσει το κείμενο της σύμβασης πριν από την ολοκλήρωση της διαδικασίας κράτησης, χρησιμοποιώντας τη λειτουργία εκτύπωσης του προγράμματος περιήγησής του στο τελευταίο βήμα της κράτησης.

16. Τιμές

Οι τιμές που εμφανίζονται στην αντίστοιχη προσφορά είναι συνολικές τιμές και ενδέχεται να περιλαμβάνουν φόρους και τέλη. Η συνολική τιμή της υπηρεσίας καθώς και τα επιμέρους στοιχεία της τιμής θα είναι διαθέσιμα στον χρήστη ξανά στην επισκόπηση της κράτησης αμέσως πριν από την πραγματοποίηση της κράτησης.

17. Τρόποι πληρωμής

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής μπορείτε να βρείτε στην περιγραφή της υπηρεσίας της αντίστοιχης προσφοράς.

18. Εγγύηση

Ο χρήστης δικαιούται τα νόμιμα δικαιώματα εγγύησης, τα οποία μπορούν να τροποποιηθούν σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις https://www.holidu.gr/gtc.

19. Γλώσσα σύμβασης

Η γλώσσα που διατίθεται για τη σύναψη της σύμβασης είναι η ελληνική. Η επιβεβαίωση της κράτησης και η παροχή περαιτέρω πληροφοριών γίνεται αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα.

20. Δικαίωμα υπαναχώρησης έναντι του τρίτου παρόχου (καταλύματα και υπηρεσίες)

Κατ' αρχήν, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης κατά τη σύναψη συναλλαγής εξ αποστάσεως.

Καταναλωτής είναι κάθε φυσικό πρόσωπο που συνάπτει δικαιοπραξία για σκοπούς που δεν μπορούν να αποδοθούν κατά κύριο λόγο ούτε στην εμπορική ούτε στην ανεξάρτητη επαγγελματική του δραστηριότητα.

Οι συμβάσεις εξ αποστάσεως είναι συμβάσεις στις οποίες ο προμηθευτής και ο καταναλωτής χρησιμοποιούν αποκλειστικά μέσα επικοινωνίας εξ αποστάσεως για τη διαπραγμάτευση και τη σύναψη της σύμβασης, εκτός εάν η σύναψη της σύμβασης δεν πραγματοποιείται στο πλαίσιο συστήματος διανομής ή παροχής υπηρεσιών οργανωμένου για πωλήσεις εξ αποστάσεως και ο καταναλωτής αναλαμβάνει την υποχρέωση να καταβάλει τίμημα.

Δεδομένου ότι ο καταναλωτής δεν δεσμεύεται έναντι της Holidu να καταβάλει ένα τίμημα, ο καταναλωτής δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης έναντι της Holidu σε σχέση με τη σύμβαση μεσιτείας που έχει συναφθεί με την Holidu.

Από την άλλη πλευρά, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης έναντι του αντίστοιχου τρίτου παρόχου όσον αφορά το κατάλυμα ή την υπηρεσία που πρόκειται να παρασχεθεί.

Η ανάκληση πρέπει να δηλώνεται στον αντίστοιχο τρίτο προμηθευτή. Η δήλωση πρέπει να αναφέρει την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση- δεν απαιτείται αιτιολόγηση. Η περίοδος ανάκλησης είναι 14 ημέρες και αρχίζει με τη σύναψη της σύμβασης. Η έγκαιρη αποστολή της ανάκλησης αρκεί για την τήρηση της προθεσμίας.

20. Ηλεκτρονική επίλυση διαφορών

Ανακοίνωση σχετικά με τις διαδικασίες διαιτησίας καταναλωτών σύμφωνα με το άρθρο 36 του νόμου περί επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (VSBG) και την επιγραμμική επίλυση διαφορών σύμφωνα με το άρθρο 14 παράγραφος 1 του κανονισμού για την επιγραμμική επίλυση διαφορών σε καταναλωτικές υποθέσεις (κανονισμός (ΕΕ) αριθ. 524/2013- ο λεγόμενος κανονισμός ODR).

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρέχει μια πλατφόρμα για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (ODR), η οποία είναι προσβάσιμη στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Δεν είμαστε πρόθυμοι και δεν είμαστε υποχρεωμένοι να συμμετάσχουμε σε διαδικασίες επίλυσης διαφορών ενώπιον επιτροπής διαιτησίας καταναλωτών.

 

Κατάσταση: 15 Απρίλιος 2024

Πολιτική περιεχομένου

Πολιτική περιεχομένου

Μέσω της πλατφόρμας Holidu, η Holidu επιτρέπει την εμπορία ακινήτων στο όνομα και για λογαριασμό τρίτων παρόχων, παρέχοντας λειτουργίες αναζήτησης, σύγκρισης και κράτησης σε υποψήφιους επισκέπτες και διευκολύνοντας τη σύναψη συμφωνιών ενοικίασης μεταξύ των επισκεπτών και των παρόχων ακινήτων . 

Παρόλο που η Holidu δεν είναι συμβαλλόμενο μέρος σε οποιαδήποτε συμβατική σχέση μεταξύ των επισκεπτών και των παρόχων ακινήτων, η Holidu προσπαθεί να δημιουργήσει και να διατηρήσει ένα ασφαλές, προβλέψιμο και αξιόπιστο διαδικτυακό περιβάλλον τόσο για τους επισκέπτες όσο και για τους παρόχους ακινήτων. 

Οι ακόλουθες παράγραφοι περιέχουν χρήσιμες πληροφορίες που οι επισκέπτες και οι πάροχοι ακινήτων θα πρέπει να διαβάζουν προσεκτικά πριν αρχίσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της Holidu και κάθε φορά που αντιμετωπίζουν κάποιο ζήτημα με τις υπηρεσίες της Holidu ή τη συμβατική συμπεριφορά ή τη συμπεριφορά άλλου χρήστη στην πλατφόρμα της Holidu. 

1. Εσωτερικό σύστημα χειρισμού καταγγελιών

Έχετε το δικαίωμα να υποβάλλετε ηλεκτρονικά και δωρεάν καταγγελίες κατά των αποφάσεων που λαμβάνει η Holidu . Για τον σκοπό αυτό, η Holidu παρέχει ένα εσωτερικό σύστημα χειρισμού καταγγελιών που βασίζεται στις αρχές της διαφάνειας και της ίσης μεταχείρισης, και η Holidu επιτρέπει τον χειρισμό των καταγγελιών εντός εύλογου χρονικού πλαισίου, χωρίς διακρίσεις, με επιμέλεια και χωρίς αυθαιρεσία. Το εσωτερικό σύστημα χειρισμού παραπόνων δεν επηρεάζει το δικαίωμά σας να κινηθείτε νομικά ανά πάσα στιγμή.

a. Δικαίωμα υποβολής καταγγελίας

Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • κατά της απόφασης της Holidu κατά τη διαδικασία που αφορά την ειδοποίησή σας για (δήθεν) παράνομο περιεχόμενο, όπως περιγράφεται στην ενότητα 4 παρακάτω,
  • κατά μιας απόφασης της Holidu που περιορίζει την ορατότητα, τη διαθεσιμότητα ή την προσβασιμότητα του περιεχομένου. Για παράδειγμα, η σκιώδης απαγόρευση ορισμένου περιεχομένου, όπως η προβολή ακινήτων ή κριτικές επισκεπτών για ακίνητα,
  • κατά της απόφασης της Holidu να αναστείλει ή να τερματίσει την παροχή της υπηρεσίας, εν όλω ή εν μέρει. Για παράδειγμα, τον περιορισμό της δυνατότητας συγγραφής κριτικών επισκεπτών,
  • κατά της απόφασης της Holidu για την αναστολή ή τον τερματισμό του λογαριασμού σας ή,

Ως πάροχος ακινήτων στην πλατφόρμα Holidu έχετε το δικαίωμα να υποβάλετε καταγγελία σε αυτές τις περαιτέρω περιπτώσεις:

  • εάν έχετε τεχνικά προβλήματα με τις υπηρεσίες Holidu που σχετίζονται άμεσα με την παροχή των υπηρεσιών Holidu, π.χ. εσφαλμένη εμφάνιση ακινήτων στην πλατφόρμα Holidu ή προβλήματα σύνδεσης για τα οποία ευθύνεται η Holidu. 
  • εάν υποψιάζεστε ότι η Holidu δεν συμμορφώνεται με τις υποχρεώσεις που ορίζονται στον κανονισμό (ΕΕ) 2019/1150, τον κανονισμό P2B. Για παράδειγμα, εάν οι όροι και οι προϋποθέσεις δεν είναι εύκολα διαθέσιμοι, εάν οι υπηρεσίες της Holidu περιορίζονται, αναστέλλονται ή τερματίζονται χωρίς αιτιολόγηση της εν λόγω απόφασης ή εάν δεν διορίζονται διαμεσολαβητές.
  • εάν έχετε προβλήματα με τα μέτρα που λαμβάνονται από την Holidu ή τη συμπεριφορά της, τα οποία σχετίζονται άμεσα με την παροχή των υπηρεσιών της Holidu και σας επηρεάζουν.

b. Πρόσβαση και λειτουργία του εσωτερικού συστήματος χειρισμού καταγγελιών

Για να υποβάλετε καταγγελία, βεβαιωθείτε ότι:

  1. τεκμηριώσατε την καταγγελία σας με ακριβή τρόπο.
  2. στείλατε την καταγγελία σας στο contactpoint-dsa@holidu.com. 

c. Επεξεργασία και περαιτέρω πληροφορίες

Η Holidu θα επεξεργάζεται και θα εξετάζει δεόντως όλες τις καταγγελίες που υποβάλλονται και θα τις επεξεργάζεται γρήγορα και αποτελεσματικά, λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία και την πολυπλοκότητα του ζητήματος που τίθεται. Η Holidu θα ενημερώνει τον καταγγέλλοντα για το αποτέλεσμα της εσωτερικής διαδικασίας χειρισμού παραπόνων.

2. Εξωδικαστική επίλυση διαφορών

Έχετε το δικαίωμα να επιλέξετε οποιονδήποτε εξωδικαστικό φορέα επίλυσης διαφορών για την επίλυση διαφορών σχετικά με καταγγελίες που δεν έχουν επιλυθεί μέσω του εσωτερικού συστήματος διαχείρισης καταγγελιών. 

Ο κατάλογος των φορέων εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών που έχουν πιστοποιηθεί από τον Συντονιστή Ψηφιακών Υπηρεσιών βρίσκεται εδώ: https://www.bundesnetzagentur.de/DSC/DE/_Home/start.html 

3. Συντονισμός περιεχομένου

Η Holidu αναλαμβάνει δράσεις που αποσκοπούν στον εντοπισμό, την αναγνώριση και την αντιμετώπιση παράνομου περιεχομένου ή πληροφοριών που παρέχονται από επισκέπτες ή παρόχους ακινήτων στην πλατφόρμα της Holidu. Για παράδειγμα, με την επεξεργασία της ειδοποίησής σας για (υποτιθέμενο) παράνομο περιεχόμενο, όπως περιγράφεται στην ενότητα 4.

Πιθανά μέτρα σε σχέση με παράνομο περιεχόμενο ή πληροφορίες μπορεί να περιλαμβάνουν την υποβάθμιση, την απενεργοποίηση της πρόσβασης ή την αφαίρεσή τους, ή μέτρα που επηρεάζουν την ικανότητα παροχής αυτών των πληροφοριών, όπως ο τερματισμός ή η αναστολή της πρόσβασης στο λογαριασμό σας στην Holidu. Οποιαδήποτε τέτοια μέτρα απαιτούν αντικειμενικό λόγο και η Holidu δεν θα αποφασίσει αυθαίρετα να αφαιρέσει ή να αποκλείσει περιεχόμενο.

Εάν η Holidu πρέπει να χρησιμοποιήσει άλλες πολιτικές, διαδικασίες, μέτρα και εργαλεία για τους σκοπούς της συγκράτησης περιεχομένου, θα παρέχει αντίστοιχες πληροφορίες σε σαφή, απλή, κατανοητή, φιλική προς το χρήστη και σαφή γλώσσα. Ομοίως, εάν η Holidu πρέπει να χρησιμοποιήσει αλγοριθμική λήψη αποφάσεων και ανθρώπινη αξιολόγηση, θα παρέχει αντίστοιχες πληροφορίες. 

4. Μηχανισμός ειδοποίησης για παράνομο περιεχόμενο

Εάν διαπιστώσετε ή υποψιάζεστε ότι οι πληροφορίες που είναι διαθέσιμες στην πλατφόρμα Holidu είναι παράνομες, μπορείτε να αναφέρετε αυτό το περιεχόμενο. Η Holidu υποχρεούται να ενημερώνει τις αρμόδιες αρχές επιβολής του νόμου και τις δικαστικές αρχές σε περίπτωση υποψίας ποινικών αδικημάτων.

a. Κοινοποίηση με ηλεκτρονικά μέσα

Η Holidu επιτρέπει μια διαδικασία στην πλατφόρμα Holidu για την αμιγώς ηλεκτρονική αναφορά πληροφοριών που αναγνωρίζονται ως παράνομες και μπορούν να ανακτηθούν στην πλατφόρμα Holidu. 

Κάθε αναφορά πρέπει να περιέχει i) δεόντως τεκμηριωμένη εξήγηση για τους λόγους για τους οποίους το πρόσωπο που υποβάλλει την αναφορά θεωρεί ότι οι εν λόγω πληροφορίες είναι παράνομες- ii) σαφή ένδειξη της ακριβούς ηλεκτρονικής θέσης των εν λόγω πληροφοριών, όπως η ακριβής διεύθυνση URL- iii) το όνομα και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του προσώπου ή της οντότητας που υποβάλλει την αναφορά, εκτός εάν οι πληροφορίες θεωρείται ότι αφορούν ποινικό αδίκημα που αναφέρεται στα άρθρα 3 έως 7 της οδηγίας 2011/93/ΕΕ (i.δηλ. εγκλήματα που σχετίζονται με τη σεξουαλική κακοποίηση και σεξουαλική εκμετάλλευση παιδιών και την παιδική πορνογραφία)- και iv) να περιλαμβάνει δήλωση ότι το πρόσωπο ή η οντότητα που υποβάλλει την αναφορά πιστεύει καλόπιστα ότι οι πληροφορίες και τα στοιχεία που περιέχονται στην αναφορά είναι ακριβή και πλήρη.

b. Επιβεβαίωση παραλαβής

Μετά την παραλαβή μιας κοινοποίησης κατά την έννοια του ανωτέρω τμήματος, η Holidu θα αποστείλει αμέσως στο κοινοποιούν πρόσωπο επιβεβαίωση παραλαβής της κοινοποίησής του στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει παράσχει.

c. Επεξεργασία και περαιτέρω πληροφορίες

Η Holidu επεξεργάζεται όλες τις κοινοποιήσεις σύμφωνα με το τμήμα 4 α. και αποφασίζει σχετικά με τις αναφερόμενες πληροφορίες αμέσως, προσεκτικά, χωρίς αυθαιρεσία και αντικειμενικά. Εάν η Holidu πρέπει να χρησιμοποιήσει αυτοματοποιημένα μέσα για την εν λόγω επεξεργασία ή λήψη αποφάσεων, θα παρέχει αντίστοιχες πληροφορίες σε σχέση με την παροχή του διαύλου αναφοράς σύμφωνα με το τμήμα 4 α. Η Holidu θα ενημερώνει αμέσως το ενδιαφερόμενο πρόσωπο για την απόφασή της σχετικά με τις αναφερόμενες πληροφορίες και θα επισημαίνει τα πιθανά ένδικα μέσα κατά της απόφασης αυτής.

d. Υποψία ποινικών αδικημάτων

Σε περίπτωση υποψίας ποινικών αδικημάτων, η Holidu υποχρεούται να ενημερώσει τις αρμόδιες αρχές επιβολής του νόμου ή τις δικαστικές αρχές.

5. Ιχνηλασιμότητα των παρόχων

Η Holidu διασφαλίζει ότι οι πάροχοι ακινήτων μπορούν να παρέχουν όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για την προσφορά υπηρεσιών στους καταναλωτές στην Ευρωπαϊκή Ένωση και έτσι να μην παραμένουν ανώνυμοι. Οι πληροφορίες αυτές περιλαμβάνουν (κατά περίπτωση):

  • το όνομα, τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,
  • αντίγραφο του εγγράφου ταυτοποίησης,
  • τα στοιχεία του λογαριασμού πληρωμής,
  • τον αριθμό εμπορικού μητρώου,
  • αυτοπιστοποίηση από τον πάροχο που δεσμεύεται να προσφέρει μόνο υπηρεσίες που συμμορφώνονται με τους ισχύοντες κανόνες του δικαίου της Ένωσης.

Η Holidu καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσει ότι οι πληροφορίες είναι αξιόπιστες, πλήρεις και παρουσιάζονται με εύκολα προσβάσιμο και κατανοητό τρόπο. Εάν η Holidu αντιληφθεί ότι έχει προσφερθεί μια παράνομη υπηρεσία, θα παράσχει αντίστοιχες πληροφορίες στους επισκέπτες που αγόρασαν την παράνομη υπηρεσία μέσω των υπηρεσιών της. 

Κατάσταση: 18 Ιουνίου 2024